| Autor | Missatge |
|---|
deepak007
Antiguitat: 20 setembre 2007 Missatges: 89
| 16 gener 2009 12:52 de circuit carregador de bateria per SCR | | |
|
| hola
podria algú explicar aquest circuit. aquí 12V de tensió alterna és donat directament al col lector del transistor. Pot una obra de transistors en un subministrament de CA? si us plau ajuda.
|
|
| Tornar al principi | |
 |
VVV
Antiguitat: 26 novembre 2004 Missatges: 1584 Ajudat: 290
| 16 gener 2009 14:15 carregador de bateria scr | | |
|
| El SCR serà el rectificador. Els dos transistors de potència són en realitat en DC per la pròpia bateria. Si el voltatge de la bateria està per sota del llindar establert per l'olla (és donat d'alta), llavors el transistor superior dreta estarà apagat. El transistor de l'esquerra i després estarà en i es pot activar el SCR a través dels LED i díodes. Que no obstant això, només pot passar quan la polaritat de l'entrada de CA és tal que la part superior és positiu. En aquest moment, els incendis SCR i s'està subministrant alimentació a la bateria durant la meitat del cicle AC. Quan s'inverteix la polaritat del SCR s'apaga. Serà en el cicle de CA que ve.
Si el corrent de la bateria és massa alt, la tensió entre els dos 1R8 resistències s'encén el transistor BC547 i cobren fins al límit inferior 47UF. El transistor no es pot apagar l'SCR, però evitarà que es dispari el següent vegada que l'AC té la polaritat correcta. La tapa pot mantenir el transistor fora de diversos cicles de corrent altern.
Quan la bateria s'hagi carregat el transistor superior dreta serà a, mantenint la part superior esquerra del transistor apagat. Això significa que el SCR no pot disparar i la bateria ja no es carregarà. Però si els seus caigudes de tensió, llavors el cicle de càrrega començarà de nou.
No és que atès que les facultats de la bateria la part superior del circuit, no funcionarà amb una bateria totalment morta. Per aquesta raó, vostè té l'interruptor que temporalment s'encén el transistor de la part superior esquerra amb l'ajuda de la CA quan la polaritat és superior positiu.
No estic 100% segur sobre el paper de la tapa superior 47UF, però sospito que és la intenció d'evitar que el transistor superior dreta s'encengui quan es desencadena el SCR, ja que el voltatge augmenta quan això succeeix. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| 16 gener 2009 14:15 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
banjo
Antiguitat: 24 desembre 2005 Posts: 644 Ajudat: 118
| 16 gener 2009 14:21 Ajuda carregador de bateria | | |
|
| El truc per a la comprensió d'aquest circuit, crec que només funciona si la bateria té alguns tensió residual esquerra. Llavors, la bateria subministra un voltatge superior als BJT per a fins de biaix. El dissenyador va aprofitar el fet que les piles són dispositius d'emmagatzematge i està utilitzant la bateria per on normalment posaria un condensador electrolític.
Sobre la base de la tensió de la bateria, l'angle de conducció del SCR és molt variada, que determina la quantitat de càrrega per 1 / 2 cicle es posa a la bateria. El dissenyador ha salvat tant el condensador de filtre d'un subministrament de CC normal i un rectificador.
Nota: Quan jo era petit, em va portar a part del meu avi, carregador de bateries de cotxe per veure el que el circuit era. Em vaig sentir decebut en descobrir gairebé res a la caixa. Era només un transformador, un díode gran i un amperímetre. Això era tot el circuit. La màgia només està en la relació de voltes del transformador. Es ajustat de manera que el pic de tensió de corrent alterna de sortida de la secundària era a prop de la tensió final que volia a la bateria. |
|
| Tornar al principi | |
 |