Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

rf control remot universal

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> RF, microones, antenes i Òptica -> comandament a distància universal rf
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
hunter86

Antiguitat: 16 Sep 2008
Publicacions: 3

Post 16 Sep 2008 10:26 rf control remot universal

hola a tots .................

Necessito informació sobre el control remot universal rf ...
Vull disseny de RF del control remot universal que pot controlar la televisió, la ràdio i altres aparells.
a ningú, em pot ajudar o ................
Tornar amunt
View user's profile
biff44

Antiguitat: 24 de desembre 2004
Publicacions: 1655
Ajudat: 221
Ubicació: Nova Anglaterra, EUA

Post 16 Sep 2008 12:47 Re: control remot universal rf

La majoria dels aparells electrònics estan controlats per infrarojos. Pel que necessita per dissenyar un receptor per convertir l'energia de radiofreqüència a polsos de llum que el dispositiu pugui entendre.

Al costat de l'usuari, és necessari obtenir el xip IC algú que té la biblioteca de l'aparell de comandaments programats en ell. Les fitxes de sortida és un pols de voltatge dissenyat per a una llum LED infrarojos. En lloc d'enviar el pols a un LED, que envia a un oscil lador de RF. L'oscil lador de RF connecta i desconnecta de la mateixa manera que l'original no LED. És possible que vulgueu utilitzar un oscil lador de vidre o va veure circuit, per requency estabilitat.
Tornar amunt
View user's profile
Google
AdSense

Post 16 Sep 2008 12:47 Anuncis

Tornar amunt
hunter86

Post 16 Sep 2008 17:24 Re: control remot universal rf

biff4 gràcies ....

i si utilitza el receptor IR, el receptor té la línia de visió als aparells .. he d'anar disseny del receptor per que tots els aparells i desitja controlar? o simplement un receptor IR per controlar tots els aparells. Com el mètode per al control de molts aparells amb la mateixa freqüència, que és UHF .. can u explicar a mi?
Tornar amunt
View user's profile
lladnar23

Antiguitat: 20 de març 2006
Llocs: 221
Ajudar: 32

Post 19 Sep 2008 19:37 rf control remot universal

Depèn de si tots els aparells es troben en una habitació. Vostè necessita el major nombre de receptors que sigui necessari per obtenir una línia de visió del camí a tots els seus aparells. La idea és simplement per a l'emissió ordinària LR dades a través d'un enllaç de radiofreqüència ...
Tornar amunt
View user's profile
flatulència

Antiguitat: 19 de juliol 2002
Ajudat: 310
Ubicació: Terra Mitjana

Post 19 Sep 2008 20:59 Re: control remot universal rf

El seu proper problema és saber el flux de dades que s'utilitza per cada unitat. Aquestes són diferents en velocitat de bits i bits.
Tornar amunt
View user's profile
hunter86

Post 23 Sep 2008 8:07 Re: control remot universal rf

Tinc aquest problema de disseny universal RF Remote perquè estic no sé el bon circuit i els components que poden utilitzar en aquest projecte ...
i havia fet una investigació, però no tinc aquest circuit ....
maig. ajudar algú que em donés un lloc web o una altra cosa que em pot ajudar en aquest problema .................

Creat després de 33 minuts:

flatulència va escriure:
El seu proper problema és saber el flux de dades que s'utilitza per cada unitat. Aquestes són diferents en velocitat de bits i bits.

Com puc diferenciar aquest tipus de bits i la interfície que per al botó en el comandament a distància?
Tornar amunt
View user's profile
Northland

Antiguitat: 10 d'octubre 2007
Publicacions: 4

Post 25 d'octubre 2008 2:22 rf control remot universal

hola a tots, també important fer el mateix projecte en rf remot universal, però alguns han probelms a la codificació del PIC16F84 per produir una sortida de 40kHz. maig a algú que m'ajudi amb la codificació d'aquest projecte
Tornar amunt
View user's profile
Aterrar

Antiguitat: 19 de gener 2006

Post 26 octubre 2008 10:59 Re: control remot universal rf

Hola,

www.rf4ce.org

Vostè podria estar interessat en el RF4CE. És un consorci creat en June'08 consistent d'alguns dirigents en els mitjans de comunicació que estan preparant una especificació per a un control remot de RF. El lloc web diu que l'especificació podria estar llest a finals d'any.

(Interessant que Philips es troben en aquesta - com era de Philips que ha creat la primera infart, IR5, tipus d'especificacions. També estan en aquest Sony i Sony va llançar un comandament a distància RF perquè estan Bravia mitjans de l'any passat).

Bona sort, Ian
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> RF, microones, antenes i Òptica -> comandament a distància universal rf
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema