Regles | Enviaments recents | RSS tema | Cercar | Registre | Entrar

Provar el receptor del xip del transceptor.

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> RF, microones, antenes i Òptica -> Provar el receptor del xip del transceptor.
Versió en àrab Versió búlgara Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió francesa Versió hindi Versió croat Versió indonèsia Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Versió noruega Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió russa Versió eslovaca Versió eslovena Versió sèrbia Versió sueca Versió en tagal Versió d'Ucraïna Versió en vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
dkumar

Antiguitat: 04 de gener 2008
Va ajudar a: 1

Post Abril 24, 2008 9:05 provar el receptor de xip del transceptor.

Hola! Tot el món!!

He de provar la barbeta del receptor de ZigBee d'entrada d'insums es basa transceiver.The LNA i la producció de la forma ADC.I també tenen un pin de sortida en forma de xips del filtre que es col loca després del mesclador de conversió cap avall.

Si us plau, hágamelo saber quines són les especificacions que s'han de sotmetre a prova for.following es la llista que he trobat:
a) Control de guany.
linealitat del receptor b)
Sensibilitat del receptor c) de l'
Però encara sento que hi ha poques coses més que jo pugui test.For exemple i / Q, etc

Li demano que si us plau digui'm quins són els paràmetres de prova estàndard per a una cadena de receptor i com fer per que les proves.
Tinc tots els instruments com a generador de funcions, analitzador d'espectre, analitzador de la lògica i VNA.Also si necessites alguna cosa més per favor, jo els dic.

Buscant una resposta primerenca i agraint per endavant ..

-DK
Tornar al principi
View user's profile
Mazz

Antiguitat: 03 de novembre 2001
Ajudat: 77

Post 24 abril 2008 19:07 provar el receptor de xip del transceptor.

Hey et sembla interessant: pot ser un munt de treball, de fet.

Comencem des del principi:
generalment la prova es controla des d'un plec de condicions que s'han de complir. Té un document o no?

Si és així, vostè ha de mesurar tots els paràmetres del full de dades.

Mazz
Tornar al principi
View user's profile
dkumar

Post 24 abril 2008 19:25 Re: Prova de que el receptor del xip del transceptor.

Hola! Mazz

Si el seu treball interessant ...
En realitat, només tinc un xip transmissor-receptor que està basat en ZigBee protocol.Its zero si l'arquitectura.

El xip va ser dissenyat per un dels alumnes anteriors aquí a la meva universitat i he llegit el rendiment que for.So dissenyat com a tal no hi ha cap document, però el meu treball és fer un document de dades al nivell de fulla de provar-ho.

Ja he fet la placa PCB per el xip i també s'ha provat el sintetitzador de freqüència a la I chip.Not voleu provar el receptor on la barbeta m'imagino que trobem, jo above.Problem la llista és perquè vaig a passar les dades analògics través de l'entrada LNA (pot ser formar un generador de funcions) i després d'obtenir una mica de processament de senyals analògics en el costat del xip que estic rebent el formulari de sortida digital del ADC a la final de la cadena.

Com puc assegurar-me que, aquest és el resultat esperat i llavors pot comprovar en les especificacions d'altres ...

Espero que estic fent la meva pròpia clar.
Tornar al principi
View user's profile
Mazz

Post Abril 25, 2008 6:03 provar el receptor de xip del transceptor.

Crec que es pot fer un parell de coses.

En primer lloc, que sens dubte necessitem un generador de senyal RF que no he esmentat.
Aplicació d'una banda en CW (lleugerament compensat pel que fa a la LO), el to de la LNA, pot adquirir la sortida de l'ADC (un analitzador lògic està bé per això) i fer els càlculs per veure l'espectre de sortida, per la qual cosa es pot calcular el guany, linealitat , banda de pas i així successivament.

O vostè pot provar l'anàleg per separat de ADC, que tinguin accés a la sortida del filtre de banda base.

Per mesures de NF, necessitarà una font de soroll calibratge.

Mazz
Tornar al principi
View user's profile
dkumar

Post Abril 25, 2008 6:51 Re: Prova de que el receptor del xip del transceptor.

"En primer lloc, segurament necessita un generador de senyal RF que no s'han esmentat."

Sí, vaig aconseguir que l'últim dia.

"Aplicació d'una a la banda de CW (lleugerament compensat pel que fa a la LO), el to de la LNA",
I didnt aconseguir el que vol dir amb to de CW. i per què hauria d'haver compensat la freqüència EL forma? Suposo que el zero si l'arquitectura tindran la freqüència EL mateix que el del senyal d'entrada (que és modulada)

"vostè pot adquirir la sortida de l'ADC (un analitzador lògic està bé perquè)"

Si això es veu bé ..

"I fer els càlculs per veure l'espectre de sortida, per la qual cosa es pot calcular el guany, linealitat, la banda de pas i així successivament".

Podria vostè explicar en major detall les matemàtiques? Jo no he fet gran part de la comunicació basada en curs. El que les matemàtiques poden ser necessaris per trobar les especificacions dels nivells de forma lògica així obtingut?

"O vostè pot provar l'anàleg per separat de ADC, que tinguin accés a la sortida del filtre de banda base."

analògica de prova separadament significa??

"" Per mesures de NF, necessitarà una font de soroll calibratge. "
calibrar què??
Tornar al principi
View user's profile
Mazz

Post 25 abril 2008 17:36 Re: Prova de que el receptor del xip del transceptor.

OK, un per un:

"" Aplicació d'una a la banda de CW (lleugerament compensat pel que fa a la LO), el to de la LNA ",
I didnt aconseguir el que vol dir amb to de CW. i per què hauria d'haver compensat la freqüència EL forma? Suposo que el zero si l'arquitectura tindran la freqüència EL mateix que el del senyal d'entrada (que és modulada) "
CW: ona contínua, una ona sinusoïdal simple. Per mesurar el guany de petit senyal se sol utilitzar un CW, i cal aplicar-lo en l'interval EL Freq \-BW / 2 a mesura que en el circuit de banda base a 0-BW / 2.

Podria explicar en major detall les matemàtiques? No he fet gran part de la comunicació basada en curs. Què matemàtiques poden ser necessaris per trobar les especificacions dels nivells de forma lògica així obtingut?
El senyal de CW en 0-BW / 2 d'ample de banda passa pel ADC, s'adquireix per l'analitzador lògic, aleshores ha de ser convertit en un espectre, per mesurar les seves característiques espectrals. Jo no tinc experiència en això, però vostè pot buscar moltes referències a la literatura ADC.

"anàleg de prova separadament significa??"
Si escolliu el senyal analògica abans de l'ADC (des del punt de prova que vostè ha esmentat), és l'única mesura dels circuits analògics.

"calibrar què??"
NF mesura es basen generalment en fred / calor (o l'anomenada I-factor) mètode.
Vostè necessita un díode de soroll que genera un nivell de soroll ben conegut, per la qual cosa és "calibrar". Vegeu, per exemple cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5952-3706E.pdf

Mazz
Tornar al principi
View user's profile
dkumar

Post 28 abril 2008 15:03 Re: Prova de que el receptor del xip del transceptor.

Hola .. Mazz

Vaig fer la majoria de les coses ... però 1 cosa si podia dir-me ....

Tinc el formulari de sortida del filtre des d'on pot prendre la sortida analògica. Dir si l'entrada que una ona sinusoïdal de LO Δ llavors vaig a aconseguir una sortida en aquest punt que es pot marceix veure sobre l'abast o en analyzer.But espectre de com es troba la sortida de SNR? Puc trobar la sensibilitat i la forma de manera lineal a aquest mètode??

A la recerca de la seva resposta ....
Tornar al principi
View user's profile
Mazz

Post 28 abril 2008 18:56 provar el receptor de xip del transceptor.

SNR es pot avaluar la mesura del guany i la figura de soroll per separat.
Sensibilitat depèn SNR mín demanat en demodulador. Min SNR depèn de si mateix i demodulador en l'esquema de modulació seleccionat, de manera que es pot calcular la sensibilitat de SNR mínim d'ample de banda sol.licitat Sytem (i, per descomptat).

Per linealitat, es pot mesurar IIP3 injectar 2 senyals de RF, tant el mateix poder i en freq LO delta1 i LO delta2. Vostè trobarà a la pantalla tan sols delta1 i delta2 tons i els seus productes de intermodulació, pel que serà capaç de mesurar IP3 receptor. Aneu en compte d'utilitzar freqs com delta1 / 2 i intermods caurà en que l'ample de banda.

Espero que pugui ajudar.
Mazz
Tornar al principi
View user's profile
dkumar

Post 28 abril 2008 20:46 Re: Prova de que el receptor del xip del transceptor.

Moltes gràcies per les ajuda.
També,
He de calcular la NF manualment o hi ha algun instrument??

de la sensibilitat (dBm) = -174 B (dB) NF SNR ha de ser utilitzat??

ja que només hi ha una entrada, LNA, com injectar dos canals RF?? I què és exactament el que volia dir quan va dir que per tenir cura de la freqüència i delta1 / 2 estaran en el meu ample de banda?

buscant la seva resposta

-DK
Tornar al principi
View user's profile
RFCMOS

Antiguitat: 05 de maig 2005
Ajudat: 22

Post 28 abril 2008 23:22 Re: Prova de que el receptor del xip del transceptor.

Hola,

Vostè pot utilitzar un combinador de RF per injectar les dues senyals.
Has de tenir cura de que els productes de intermodulació de tercer ordre es situï a la banda. En altres paraules, que no es filtren pels filtres presents en la seva cadena de rebre.
Tornar al principi
View user's profile
Google
AdSense

Post 28 abril 2008 23:22 Anuncis de

Tornar al principi
Mazz

Post Abril 29, 2008 7:38 provar el receptor de xip del transceptor.

yeah
d'acord amb RFCMOS.

Mazz
Tornar al principi
View user's profile
dkumar

Post 08 de mayo 2008 6:23 Re: Prova de que el receptor del xip del transceptor.

HI!

Si us plau, hágamelo saber si he de calcular el NF manualment o puc fer servir alguna necessitat instrument.I que per al càlcul de l'SNR.

A la recerca d'ajuda

Gràcies.
Tornar al principi
View user's profile
Mazz

Post 08 de mayo 2008 6:38 provar el receptor de xip del transceptor.

Vostè pot fer ambdues coses.
Ser un receptor ZIF, ha d'utilitzar una font de soroll amb la banda (i EnR) de freq baixa (banda baixa en general les fonts de soroll és de 10 MHz), per tal de calibrar l'instrument també en la sub-banda de 1MHZ.
Per a més detalls, si us plau aneu a:
http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/an_pk/2875

Espero que pugui ajudar.
Mazz
Tornar al principi
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> RF, microones, antenes i Òptica -> Provar el receptor del xip del transceptor.
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Suport a nosaltres | | Mapa del lloc
RSS tema