| Autor | Missatge |
|---|
rikonor
Antiguitat: 19 de febrer 2008 Publicacions: 2
| 20 de febrer 2008 16:41 Ajuda en relació amb un AT89C2051 | | |
|
| Hola
Estic tractant de construir un circuit amb un Atmel AT28C2051, Se suposa que rebre dades en sèrie en el port sèrie (RxD - clavilla 2 [port 3,0]). Tanmateix, no importa el que jo escric codi i gravar en ell, Mostra "1" a tots els pins del port (port de 1,0%, excepte 1.1, que requereixen resistències externes, i com jo no estic usant les clavilles no utilitzar aquestes resistències).
He intentat escriure molts programes diferents (al C51 i, per descomptat, inclou "reg51.h») que se suposa que canviar els nivells de sortida a "0", però no ha funcionat.
El microcontrolador compta amb un rellotge extern (12mhz de vidre i 2 22pF capcitors), i un automàtic (que comprèn 100kOhm d'una resistència i un condensador 1LF).
He llegit en el full informatiu que, després de la celebració de MRT per 2 cicles de la màquina es reinicia el microcontrolador i tots els pins del port estan ajustats a "alt".
Hi ha alguna cosa malament amb el circuit, o potser el rom no obtenir indica en absolut? (I-48 utilitzat Leaper escriptor universal USB amb el programa IC Escriptor).
Ajuda molt apreciat, gràcies, O |
|
| Tornar amunt | |
 |
nandhu015
Antiguitat: 11 de febrer 2006 Llocs: 460 Ajudar: 32
| 20 de febrer 2008 18:21 Re: Ajuda en relació amb un AT89C2051 | | |
|
| Al restablir tots els pins del port de 2051 serà d'1.
Vostè ha de canviar en l'arrencada (si vols)
Nandhu |
|
| Tornar amunt | |
 |
laktronics
Antiguitat: 06 de gener 2007 Llocs: 945 Ajudat: 156
| 20 de febrer 2008 19:21 Re: Ajuda en relació amb un AT89C2051 | | |
|
| Hola, Vol dir que en el programari que està intentant configurar els pins del port a zero, però no està tenint lloc? Si aquest és el cas, comprovi si el seu pin de reset de baixa tensió mostra després d'encesa, vull dir que ha de ser baixa després que el restabliment del pols inicial. Si no baixa, corregir l'error, sobretot en el cablejat. Jo suggeriria l'ús de 10UF condensador amb un 15K caure el pin de reset, malgrat els seus valors pot ser també a D'acord. La idea en la reducció de la resistència és el de reduir la influència de la resistència interna i per assegurar-se que el mesurador de resistència serà menys important, mentre que el control de la tensió de pin de reset. Un altre motiu de que tots els pins del port d'alt pot ser degut al fracàs de l'oscil lador, obrir / curts en les connexions del vidre, un mal vidre etc Comproveu osc.pin2 amb un abast i veure si l'amplitud de les oscil lacions petites existeix. Amb un MULTIMETRO digital ha de mostrar aquest pin 2.5V voltant, encara que no pot confirmar de treball de l'oscil lador. Comprovar la continuïtat de la terra als pins de control mesurant Vcc a través dels pins 10 i 20 en el xip en si. Si el programador ha verificat correctament després de la programació, no hi ha necessitat de preocupar-se per falsa programació, però si hi ha qualsevol error en el seu codi, és possible que de nou no clar port agulles. Records, Laktronics |
|
| Tornar amunt | |
 |