Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

48V/10A carregador de bateria ajuda urgent

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Maquinari i Electrònica Professional Disseny -> 48V/10A carregador de bateria ajuda urgent
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
zio_nneo

Antiguitat: 03 de juny 2007
Llocs: 211
Ajudat: 2

Post 01 novembre 2007 16:46 48V/10A ajuda urgent carregador de bateria

Hola a tots
Necessito ajuda en relació amb el circuit 48V/10A.Can algú que m'ajudi en això.
Tornar amunt
View user's profile
wizpic

Antiguitat: 24 de maig de 2004
Llocs: 364
Ajudar: 25

Post 03 de novembre 2007 0:41 Re: carregador de bateria 48V/10A ajuda urgent

Quantes vegades vostè vol fer aquesta pregunta i en la forma en molts llocs

li va preguntar aquí
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=926392&highlight = # 926392
i aquí
ftopic278415.html

Ho vaig fer per ajudar a oferir Ha Tinc un transformador d'impulsos de disseny i un grup de treball 48V thyrisistor bord (límit actual / Flota / retrocés de protecció de bateria), però només treballant PCB no tinc l'esquema que a només la meitat de l'enginyeria inversa i no té pols transformador en el mateix.

La majoria dels post que he llegit de la seva necessitat és que necessito Vols que tot el món per fer el treball per a vostè i que acaba de seure.

Quant vol pagar pel disseny que tinc?

els mitjans li vaig preguntar si volia compartir el seu esquema tinc 3 / 4 SCR disseny i només volia veure com ho va fer seu i vostè no podria fins i tot ser botherd per respondre i tornar a preguntar aquí fa uns dies més tard

I geuss veurem en una altra secció que necessito 48V/10A carregador amb totes aquestes característiques.
Tornar amunt
View user's profile
Google
AdSense

Post 03 de novembre 2007 0:41 anuncis

Tornar amunt
wizpic

Antiguitat: 24 de maig de 2004
Llocs: 364
Ajudar: 25

Post 10 novembre 2007 12:24 48V/10A ajuda urgent carregador de bateria

zio_nneo vaig pensar que això era urgent?

demanar ajuda, però no tornar a un total rebuig d'espai

fins i tot si té ordenat un missatge no es perdi un vagi a dir que s'ordenen

idiota
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Maquinari i Electrònica Professional Disseny -> 48V/10A carregador de bateria ajuda urgent
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema