| Autor | Missatge |
|---|
girih192002
Antiguitat: 04 de agosto 2007 Publicacions: 19
| 26 octubre 2007 13:38 on-chip PIC | | |
|
| He LDO disseny del regulador de voltatge de 1.5V per a l'oferta regulada amb 40 mA de corrent de sortida màx. Però tinc problemes quan em connecto amb el meu LDO aquest mòdul de xip d'altres. està donant oscilliatig sortida regulada de tensió de 1,5 V amb I level.while contactar 0.1uF condensador. és a dir, fora de xip que està treballant bé. la cosa és que no puc connectar 0.1uF fora chip.beacause, he d'aquest mòdul de disseny amb el mòdul de disseny. aixada vaig a superar aquest problema ..... ? qualsevol òrgan vaig saber llavors per favor hágamelo saber .. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| 26 octubre 2007 13:38 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
aryajur
Antiguitat: 23 octubre 2004 Posts: 689 Ajudat: 73 Ubicació: Sunnyvale, EUA
| 27 octubre 2007 10:04 Llic en xip | | |
|
| | Vostè necessita trobar una manera de compensar el regulador en una millor manera. La manera de compensar tot dependrà del tipus de topologia que està utilitzant. Tots els títols de disseny IC Devices parla molt de la indemnització, en cas contrari pot publicar la seva topologia d'aquí i podem discutir i provar els sistemes d'indemnització. |
|
| Tornar al principi | |
 |
girih192002
| 27 octubre 2007 14:21 el regulador de LDO xip | | |
|
| Gràcies per comentari.
aquí, he d'adjuntar meu arxiu de disseny dels POT. Realment o pot ser sóc incapaç d'entendre el concepte de la RSE i la forma de compensar el circuit. Així que vostès si us plau m'ajudi a resoldre aquests problemes. He guany de bucle obert al voltant de 55 dB guany de bucle i tancament és al voltant de 7 dB. Si us plau, deixa'm know.band tensió de referència bretxa és de 0,9 volts i tensió d'alimentació és 2.2volts.
|
|
| Tornar al principi | |
 |
hung_wai_ming@hotmail.com
Antiguitat: 05 de enero 2004 Posts: 376 Ajudat: 39
| 27 octubre 2007 14:30 pol dominant NMOS regulador de la indemnització | | |
|
| Utilitza PMOS de sortida. Es requereix sempre un límit de sortida per a la compensació pol dominant, de manera que el seu disseny és ja fracassar en el seu enfocament. Vostè ha d'utilitzar la compensació de tapa Miller perquè l'amplificador és el pol dominant de manera que necessita menys de la PAC per a la producció, o U NMOS utilitzar com a sortida per allunyar-se encara més el pol de producció en la producció. Definitivament, el seu disseny serà probablement no |
|
| Tornar al principi | |
 |
watersky
Antiguitat: 20 agost 2004 Posts: 78 Ajudat: 2
| 27 octubre 2007 14:34 OGP disseny de regulador de voltatge | | |
|
| | Crec que el seu circuit equivalent no és correcta. El xip d'un altre no és 0.1uF quan funciona, o necessita més actual. |
|
| Tornar al principi | |
 |
girih192002
| Octubre 29, 2007 6:58 indemnització op regulador | | |
|
| | hung_wai_ming (at) hotmail.com va escriure: | Utilitza PMOS de sortida. Es requereix sempre un límit de sortida per a la compensació pol dominant, de manera que el seu disseny és ja fracassar en el seu enfocament. Vostè ha d'utilitzar la compensació de tapa Miller perquè l'amplificador és el pol dominant de manera que necessita menys de la PAC per a la producció, o U NMOS utilitzar com a sortida per allunyar-se encara més el pol de producció en la producció. Definitivament, el seu disseny serà probablement no |
Hola, Pot vostè dir com he de fer les coses per compensar el circuit. jo realment no pot entendre el concepte de compensació moliner i el pol dominant. així, nois em poden ajudar a fer això ..? Estic llegint concepte de compensació Miller .. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Qutang
Antiguitat: 25 octubre 2004 Posts: 315 Ajudat: 6
| Octubre 29, 2007 9:31 Com fer que el seu perfil de nou a 0,1 | | |
|
| | res de la seva xarxa per tal de baixa. |
|
| Tornar al principi | |
 |
hung_wai_ming@hotmail.com
Antiguitat: 05 de enero 2004 Posts: 376 Ajudat: 39
| 29 octubre 2007 11:54 com suprimir fora 0.1uF xip en el xip PIC regulador de tensió | | |
|
| Per ser sincer, el seu disseny és un disseny conceptual, amb valors de resistència molt petit de vots (460/500), una gran corrent i cap camí desactivar, amb grans pèrdues a la fi. La seva PMOS de sortida és massa petit (W / L = 90u/0.13u), com pot oferir o 40MA, però encara pot saturar la seva PMOS? No puc creure que Vostè SRAM utilitza l = 0.13u, per què? No ho veig malament? Ha 100ohm connectat en sèrie amb tapa = 10p, per què? Es crea una ona gran! I 10p per compensar la poli? Com és que, massa petit! Bàsicament, m'agradaria examinar aquest és un disseny totalment errònia i ha d'oscil • lar. Did o simular la PM? |
|
| Tornar al principi | |
 |
rajanarender_suram
Antiguitat: 20 gener 2006 Posts: 188 Ajudat: 15
| Octubre 30, 2007 6:55 com suprimir fora 0.1uF xip en el xip PIC regulador de tensió | | |
|
| girih ..
Intenta utilitzar NMO passar element del seu disseny (etapa de sortida) en lloc de OGP (des OGP requereix tapa de sortida que es connecta de indemnització, mentre que doesnot NMOS), i compensar adequadament el seu SRAM |
|
| Tornar al principi | |
 |
arghpok
Antiguitat: 13 febrer 2007 Missatges: 38 Va ajudar a: 1
| 27 desembre 2007 18:07 Re: Com suprimir fora 0.1uF xip en el xip PIC tensió regul | | |
|
| Això és simplement no és possible. Estic totalment d'acord amb Huang. Si voleu font de 40 mA de corrent, la seva relació d'aspecte ha de ser 32000 / 1 aprox. Òbviament no la tenia. On és la teva tècnica de compensació? Només veig un amplificador d'error típic (no com un típic fet) fent servir una gorra de Miller, i després l'etapa de sortida. Aquestes resistències, depenent del corrent de repòs que desitgi i la zona es pot gastar en elements Onchip passiu, podria ser l'ordre de 100 ~ 500 kOhms.
Si canvieu d'element de passar per un NMOS o una configuració Darlington NPN, ja no estem parlant i LDO, sinó un regulador lineal amb gran deserció escolar i per tant effiency baixa.
Potser vostè hauria de llegir els llibres de gestió de l'energia primer i també fer una ullada a la base de dades IEEE.
PAU PER COLÒMBIA! |
|
| Tornar al principi | |
 |