Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

disseny de cpu

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Disseny ASIC Metodologies i Eines (digital) -> disseny de cpu
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
zhoury

Antiguitat: 25 d'abril 2002
Llocs: 27

Post 05 juliol 2002 10:49 disseny cpu

Ara tinc una preject per dissenyar una CPU de 64 bits. Tinc algunes pregunta quals tenen experiència en fer that.pls hores si vostè té experiència i que amb molt de gust a ajudar a altres.
Tornar amunt
gabby

Antiguitat: 18 de març 2002
Llocs: 97
Ubicació: Israel

Post 05 juliol 2002 11:05

Hola

vostè té alguna informació de CPU Core en VHDL:

www.opencores.org

També pot demanar allà.

Salutacions cordials.
Tornar amunt
zhoury

Post 05 juliol 2002 14:48
Etiquetes: com dissenyar un cpu

En primer lloc gràcies per gabby.
Ara estic en el disseny d'una participació real més complexa que la cpu cpu incrustats. Aquest està dissenyat per a Intel compatibles IA64.So ara vull fer amics amb els que han fet el treball intel lectual o d'ibm.I necessita saber com dissenyar aquest cpu.
Tornar amunt
As-X

Antiguitat: 25 de gener 2002
Llocs: 590
Ajudar: 26

Post 05 juliol 2002 15:53

IA-64? Very Happy

No possibilitats! Probablement, és el més complicat del processador en el mercat. Recolza la traducció de codi dinàmic codi x86 (arquitectura CISC) a la representació interna VLIW. Et dic més: la raó principal per la no hi ha cap disponible comercialment VLIW processadors és que aquest tipus de processador necessita compilador molt complicat, que serà capaç de mirar a través de diferents branques en el seu algorisme i es traduirà a la llarga paraula de comandes. Aquests tipus (d'Intel i HP) fa encara més cosa - que apliquin aquest compilador en maquinari! Ells van dissenyar durant diversos anys.
I ara, com creu vostè que, quan vostè acabi d'aquest disseny? Espero que serà en 20 anys, si se li sort!?

Amb els millors desitjos,

As-X.
Tornar amunt
zhoury

Post 05 juliol 2002 16:25 Jo no sóc graciós.

Sóc seriós. Si algú està interessat en ajudar a mi em PLS hores. Ara tenim l'experiència per al desenvolupament de chinset al voltant de 4 milions de portes i volem fer més. Ara sóc nou disseny de la CPU i volen saber la diferència entre el chipset i CPU. Vull saber de base per al disseny, tals com CPU especialment el disseny de la macro sota tals alu.We han Synopsys dc disseny i designware. Però crec que no és mètode adequat per cpu cpu, perquè té molt més que el chipset portes i té més exactament les restriccions de temps. Si algú té experiència PLS pm mi.
Tornar amunt
ASIC

Antiguitat: 18 de maig de 2001
Llocs: 220

Post 05 juliol 2002 17:23

As-X, simplement perquè vostè no pot fer-ho, no vol dir que no pot yechen. [As-X Ho sentim, tom de nou algunes de les meves paraules, no s'entén en una mala manera]

A més, la majoria de DSPs, igual que la sèrie 6000 de TI es WLIW, compiladors C i TI estan disponibles i de treball d'avui. Finalment, si el xip és compatible amb IA64, Borland o M $ faria el compilador. Yechen no haurien de molestar Wink

yechen, verilog El codi de Sun UltraSparc IIe CPU està disponible per a descàrrega gratuïta de Sun en el lloc web. A més, pot ser que desitgi veure en el CPU de Lleó. És font de HDL també disponible de forma gratuïta. Ambdós processadors són fer utilitzant el HDL, i ambdós venen amb ynop $ $ ys DC guions. DW encara que no Somriure

Pel que fa a l'arquitectura de CPU, no estic familiaritzat amb el IA64, però no era la idea d'Intel és desfer-se de la traducció total de codi x86? Sense aquest tros d'escombraries, la CPU seria només la meitat de la mida, la utilització del 20% potser els passos de la canonada i consumeixen 1 / 4 el poder? Del que veig, un processador WLIW serà molt més fàcil de construir que les arquitectures x86.

Potser em pot apuntar en la direcció d'alguns IA64 fitxes?

Per últim, Intel no demandar el cul fora, si vostè ha fet un clon IA64?

ASIC

Última edició per ASIC 07 de juliol de 2002 16:05, editat 1 cop en total
Tornar amunt
zhoury

Post 06 de juliol 2002 2:56

Gràcies bàsiques. Tindré molt de gust de pensar a través del sol de cpu.
BTW ningú pot assenyalar algunes de les millors eines per al disseny de cpu? Si compro i compartiran amb tots els aquí presents.
Tornar amunt
ntxp

Antiguitat: 29 de maig de 2002
Llocs: 57

Post 06 de juliol 2002 4:01

Com ve amb la CPU Sparc Verilog RTL, jo pensava que aquesta CPU pot ser dissenyada utilitzant DC, però, si vostè necessita per dissenyar una mica més dens i envasats en un clon de IA64, poden necessitar algunes macros personalitzades, i significa que tornarà a esquemàtic i primitiu editor de disseny, pel que si he de començar el projecte, jo ús dels instruments clàssics com ara la DC, Cadence i Avant (oh.. SNPs és ara).

Un altre bon exemple dels comercials és Trimitja VLIW, Philips ha construït el compilador i sé com a mínim un clon Trimitja que és dissenyat per una empresa de Pakistan (no la tecnologia de coets), només fa que el clon i l'usuari necessita utilitzar la Trimitja de la compilació d'instruments , so likewise, no one need to worry about the software unless u want to roll out your brand new VLIW.

BTW, podeu trobar els següents llibres interessants en el disseny de l'arquitectura del clon:
Arquitectura de Computadors - un enfocament quantitatiu (3 ª edició)
El complex disseny de sistemes embebidos

Projecte fresc!

ntxp.
Tornar amunt
zhoury

Post 06 juliol 2002 14:27

Ara estic pensant només per al disseny macro. Té alguna eina per al disseny comercial.
BTW no som clon IA64.
Tornar amunt
As-X

Antiguitat: 25 de gener 2002
Llocs: 590
Ajudar: 26

Post 06 juliol 2002 14:29

Simplement per aclarir la situació:
-------------------------
Li vaig dir que no sobre els problemes amb els compiladors per IA64 - qualsevol compilador per x86 funciona bé, però sobretot la seva estructura interna - la part de IA64 treballa com un compilador, que tradueix les comandes x86 interna VLIW (EPIC) de representació! Aquesta part és la part més complicada de processador IA64!

Preocupació a Trimitja, MediaEngine, TI i altres - tots aquests són els processadors DSP, o, més a prop nostre tema - són SIMD (Single Instrucció Múltiples Dades) - aquesta és la manera natural d'obtenir els beneficis de l'arquitectura VLIW sense més complicada compilador. Però li vaig dir sobre compiladors per a finalitats generals VLIW processadors! Una vegada més, sap vostè per què no hi ha pur VLIW processadors de propòsit general (a excepció, Multiflow - però aquesta empresa va desaparèixer de mercat)? De totes maneres, jo sempre amb el compilador d'aquest exemple només per explicar el complicat és la naturalesa de IA64. Doni un cop d'ull a aquesta URL per aclarir que: http://developer.intel.com/design/itanium/idfisa/index.htm

Llavors, el meu consell és començar amb IA64 no, però amb cap altra arquitectura. with processor design). IA64 és la pitjor opció per als novells en disseny de processadors (en la mesura que em vaig adonar, que és la primera experiència de yechen amb el disseny de processadors).

is right - you'd better start with this nice book from David Patterson and John Hennessy: I és dret ntxp - més li val començar amb aquest bonic llibre de David Patterson i John Hennessy:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1558605967/qid=1025958103/sr=8-1/ref=sr_8_1/104-0586871-8110369
Us donarà algunes idees sobre els detalls de l'arquitectura moderna UP.

Amb els millors desitjos,

As-X.
Tornar amunt
Dainis

Antiguitat: 15 de maig de 2001
Ajudar: 56

Post 06 juliol 2002 18:59

Mira:
h ** p: / / w * WF-cpu.org /
h ** p: / / w * w.fpgacpu.org / links.html
Tornar amunt
ntxp

Llocs: 57

Post 08 de juliol 2002 4:55

As-X gràcies per la bona punters.

Vaig pensar yechen es va a construir un altre Transmet i que estaria bé tenir aquest somni.

Tornar a la realitat, estic d'acord que IA64 ISA compatibles o fins i tot a ell (ni esmentar el rendiment de compatibilitat) és una peça de gran tasca. Yechen Si està realment interessat en fer aquest projecte, crec que ha de reunir un grup de persones per fer-ho, com el F-CPU, en cas contrari As-X projecció de 20 anys en aquesta tasca és massa optimista.

Gran somni de tota manera,

ntxp
Tornar amunt
zhoury

Post 08 juliol 2002 15:25

Gràcies per damunt de tots.
Sí que tenim molta gent fent això sóc project.And càrrega EDA per aquest projecte. Així que estic molt interessat en aquest tipus de flux de disseny ASIC. A dir veritat no estic preocupat per l'arquitectura IA64 han complexity.We gran home per a aquest disseny. El compilador és massa. Ara em pregunto què és especial per al disseny i el disseny de cpu normal digitals circuit.I significa eda cabal de disseny i eines.
No som la clonació IA64. Ens trobem a només volen dissenyar un IA64 compatibal cpu.Performance potser no coincideixin amb up.It 's startup.For ens compatibal és molt més important.
Tornar amunt
farmerwang

Llocs: 60
Ajudar a: 1

Post 25 de juliol 2002 6:02

Crec que hem de treballar per o acadèmic orgnization. Per a una empresa que vol guanyar una mica de diners que és producte de no triar un projecte d'aquest tipus. CPU disseny és molt complex, molt més del que vostè pot imaginar, es tracta de reconèixer els avenços del seu projecte. Estic fermament Agresso amb ACE-x per a alguns punts. Tenia una CPU a envovled projecte durant 3 anys, és totalment compatible embbed CPU MIPS, que ens va portar 2 anys abans de poder arrencar la GUI WINCE en el nostre prototip FPGA. 3 Torneu a tenir lloc abans de girar el nucli es torna estable. El coll d'ampolla serà la verificació, no de disseny (si no són de naturalesa o un rellotge d'alta freqüència). Jo crec que cap empresa pot permetre un govern sense un projecte de fons.
Tornar amunt
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Disseny ASIC Metodologies i Eines (digital) -> disseny de cpu
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema