Regles | Enviaments recents | RSS tema | Cercar | Registre | Entrar

Transformada discreta del cosinus DCT (urgent)

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> Processament Digital de Senyals -> transformada discreta del cosinus DCT (urgent)
Versió en àrab Versió búlgara Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió francesa Versió hindi Versió croat Versió indonèsia Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Versió noruega Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió russa Versió eslovaca Versió eslovena Versió sèrbia Versió sueca Versió en tagal Versió d'Ucraïna Versió en vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
yuna

Antiguitat: 27 Sep 2006
Missatges: 13

Post Octubre 13, 2006 5:47 transformada discreta del cosinus DCT (urgent)

Estimats tots,

Estic fent el palmell de la mà puc imprimir recognition.May que sé és que algú sap com calcular la DCT de la imatge?
Tinc provar un mètode .... pocs en el MATLAB ..
Puc utilitzar el DCT o DCT2 en MATLAB, però el resultat no és bo ....
Espero que algú em pot ajudar ...
La meva codi font és la següent .... he intenti 3 Mètode per calcular la DCT de la imatge ...

DCTfm1 = DCT2 (I);

max (max (DCTfm1))
min (min (DCTfm1))
ans =
18,0219
ans =
-6,2640
-------------------------------------------------- -------------------------------------------
logofDCT = log (DCTfm1);
max (max (logofDCT))
min (min (logofDCT))
ans =
-13.8896 3.1416i
ans =
-1,4010
-------------------------------------------------- -------------------------------------------
a = I;
im2col b = (a, [8 8], 'diferents');
mitjana (b);
max (b);
a1 = mitjana (b). / max (b);
[max_a1, k] = max (A1)

max_a1 =
0,2985
k =
87
-------------------------------------------------- ------------------------------------------

Vull preguntar si el mètode anterior és millor utilitzat en la propagació de la xarxa neuronal.? Pot ser que vaig fer malament en el meu codi font ..... per favor em guiés ...

Si vostè té qualsevol codi font o el fitxer que relacionats amb la xarxa de DCT o neural, envieu un correu electrònic a la meva ....
yuna_free (at) yahoo.com

Si .............. Realment espero que algú em pot guiar ...

Gràcies per endavant .....
Tornar al principi
Google
AdSense

Post Octubre 13, 2006 5:47 anuncis de

Tornar al principi
4ass2005

Antiguitat: 05 de octubre 2006
Missatges: 2

Post Octubre 27, 2006 4:50 transformada discreta del cosinus DCT (urgent)

Hola,
Crec que has d'anar a través d'aquest llibre,
Digital Image Proceessing en Matlab per Gonzalez
Tenen programa d'exemple que ho fa també el principi de treball de DCT
Espero que això ajudi ...
Thanx
Tornar al principi
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> Processament Digital de Senyals -> transformada discreta del cosinus DCT (urgent)
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Suport a nosaltres | | Mapa del lloc
RSS tema