yuna
Antiguitat: 27 Sep 2006 Missatges: 13
| Octubre 13, 2006 5:47 transformada discreta del cosinus DCT (urgent) | | |
|
| Estimats tots,
Estic fent el palmell de la mà puc imprimir recognition.May que sé és que algú sap com calcular la DCT de la imatge? Tinc provar un mètode .... pocs en el MATLAB .. Puc utilitzar el DCT o DCT2 en MATLAB, però el resultat no és bo .... Espero que algú em pot ajudar ... La meva codi font és la següent .... he intenti 3 Mètode per calcular la DCT de la imatge ...
DCTfm1 = DCT2 (I);
max (max (DCTfm1)) min (min (DCTfm1)) ans = 18,0219 ans = -6,2640 -------------------------------------------------- ------------------------------------------- logofDCT = log (DCTfm1); max (max (logofDCT)) min (min (logofDCT)) ans = -13.8896 3.1416i ans = -1,4010 -------------------------------------------------- ------------------------------------------- a = I; im2col b = (a, [8 8], 'diferents'); mitjana (b); max (b); a1 = mitjana (b). / max (b); [max_a1, k] = max (A1)
max_a1 = 0,2985 k = 87 -------------------------------------------------- ------------------------------------------
Vull preguntar si el mètode anterior és millor utilitzat en la propagació de la xarxa neuronal.? Pot ser que vaig fer malament en el meu codi font ..... per favor em guiés ...
Si vostè té qualsevol codi font o el fitxer que relacionats amb la xarxa de DCT o neural, envieu un correu electrònic a la meva .... yuna_free (at) yahoo.com
Si .............. Realment espero que algú em pot guiar ...
Gràcies per endavant ..... |
|
4ass2005
Antiguitat: 05 de octubre 2006 Missatges: 2
| Octubre 27, 2006 4:50 transformada discreta del cosinus DCT (urgent) | | |
|
| Hola, Crec que has d'anar a través d'aquest llibre, Digital Image Proceessing en Matlab per Gonzalez Tenen programa d'exemple que ho fa també el principi de treball de DCT Espero que això ajudi ... Thanx |
|