Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s?

Anar a pàgina Anterior 1, 2, 3, 4
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Microcontroladors -> ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s?
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
crystallattice

Antiguitat: 01 d'octubre 2007
Publicacions: 2

Post 22 de gener 2009 15:48 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s

Així que vaig modificar les meves FOTOS ICD2 Clon: tall de pista Vcc T2, connectar a T2 objectiu vcc (el pin 2 J2). Ara, quan amb el sistema connectat a 24F@3.3V, el MCLR a 3.3V quan és alt, MPLAB llegeix com a objectiu VPP 3.3V i també en mulimeter. Quan amb el sistema connectat a 18F @ 5V MPLAB llegeix com a objectiu VPP 12.5V i també en mulimeter. Crec que la meva FOTOS ICD2 clon ara funcionen igual que Pyto2. Altres que han FOTOS ha de tractar de veure si funciona.
Tornar amunt
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Microcontroladors -> ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s?
Pàgina 4 de 4 Totes les hores són GMT 2 Hores
Anar a pàgina Anterior 1, 2, 3, 4

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema