| Autor | Missatge |
|---|
szlovak
Antiguitat: 25 de gener 2005 Llocs: 22
| 06 de juliol 2006 1:51 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | |
|
| | erudit va escriure: | szlovak
Si llegeix i entén fil, sabràs que ICD2 monitors objectiu Vdd YpDVH i modifica d'acord amb el PIC seleccionat, que és transparent per a l'usuari.
Tanmateix, m'ha donat una idea! - Gràcies.
|
Jo entenc tot el fil. 5V a MCLR es fregit aquest xip MPLAB i no diu una paraula sobre això |
|
| Tornar amunt | |
 |
be_jouster
Antiguitat: 27 de juny 2006 Llocs: 19 Ajudar a: 1
| 06 de juliol 2006 3:21 ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s? | | |
|
| Potser podem enganyar el MPLAB córrer per tota la CIE amb 3.3V i canviar una mica el valor de resistència (divisor de tensió) per a la tensió de la vigilància per tal que la verá el MPLAB ICD encara funcionen a 5V. Crec que he d'intentar.
Records. |
|
| Tornar amunt | |
 |
erudit
Antiguitat: 02 May 2006 Llocs: 234 Ajudar: 21 Ubicació: Anglaterra
| 06 juliol 2006 11:41 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3.3V icd2 3v ICD 2 3.3V icd2 3,3 volts vdd 3.3V icd2 icd2 3.3V 5v icd2 3.3V objectiu |
|
| | be_jouster va escriure: | Potser podem enganyar el MPLAB córrer per tota la CIE amb 3.3V i canviar una mica el valor de resistència (divisor de tensió) per a la tensió de la vigilància per tal que la verá el MPLAB ICD encara funcionen a 5V. Crec que he d'intentar.
Records. |
be_jouster
thread and come up with your OWN and ORIGINAL suggestions. LEA fil i arribar amb el seu propi i original suggeriments.
Que acabo de dir és a només 2 anuncis tornar !!!!!! Si vostè ha llegit el fil sabràs que MPLAB-ICD2Original no executar la combinació de productes Meta-Vdd i adequat per al dispositiu seleccionat.
Erudito |
|
| Tornar amunt | |
 |
erudit
| 06 juliol 2006 22:20 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3v icd2 tampó d'amortiment icd2 amb icd2 clon 3v icd2 objectiu vdd VPP 3v 3v icd2 clon icd2 3v3 pic |
|
| svlovak
Òbviament no entenc - si vostè no fer la pregunta. Vaig a intentar una vegada més per explicar - que vaig a posar molt, molt simple per vostè!
En primer lloc es refereixen a ICD2 original-no un d'aquests pobres menor dissenys - NO són clons - clons són idèntics als originals en tots els aspectes de la funció i el rendiment.
Vdd a meta és controlada per RA4 - això només pot 5v0 de subministrament amb l'objectiu - això és MAI dispositius habilitats per 3v3 - Heu de seleccionar el dispositiu correcte i desactiveu la casella "Power objectiu de ICD2" a MPLAB per voltatges diferents 5v0. 3v3 dispositius per a la 'casella' no està disponible i Meta VPP s'estableix en 3v3 - ¡Intenteu-ho!
com s'indica en el fil anterior | Cita: | meva investigació mostra: ICD2 comunica a PIC24 i altres dispositius a 3v3. Objectiu de potència ha de ser d'un subministrament extern de 3v3 dispositius. El ICD2 només 5V subministrament. (la meva avançada Transdata PIC-CIE ha variable Vdd) Desmarqueu la "Potència de ICD2 objectiu" a MPLAB. Depura connectar la clavilla a Target Vdd V subministrament. ICD2 sentit que l'oferta de destinació V (RA0). ICD2 es escala PGC i PGD a la sensació de Meta V nivell (Meta <buffers> Terra V).
|
Per què hauria MPLAB dir alguna cosa? Aquesta funció està fora de les mans d'un idiota usuari. ] THEY deserve to fry - not the chip! Si l'usuari selecciona l'IDIOT dispositiu equivocat i fa cas omís de l'advertiment MPLAB [ICDWarn0020] mereixen fregit - no el xip!
Quina altra cosa ¿no entens?
Atentament, ... Erudito |
|
| Tornar amunt | |
 |
szlovak
| 07 juliol 2006 17:26 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3.3V icd2 3v esquema icd2 ICD 2 3.3V icd2 esquema original ICD clon 3.3V pic vdd 3.3V icd2 |
|
| Cap de les coses que s'expliquen en el teu últim post era necessari, ho sento. 
Per tant, no s'esmenta VPP en pdf. I l'estat de ALTA MCLR és de 3,3 i 5 V per a la programació. EOT
Mirant en l'esquema original de ICD2, i això permet dir "clon" (http://www.edaboard.com/download.php?id=88929), una reducció de PCB i un cable es soluciona el problema. Jo no puc provar. RC1 controls en cas de pic24 3.3V, RC2 s'encendrà 5V per al mode de programació. Per tant, tallar el camí de l'emissor de T2, que connecta Vdd en ICSP podria funcionar.
Estats per MCLR pins ICD2 en l'original són els següents:
celebrar a restablir: H = RC1, RC2 = L Vdd a MCLR ICSP: L = RC1, RC2 = H 5V a MCLR: H = RC1, RC2 = H
Última edició per szlovak el dia 08 juliol 2006 16:38, editat 1 cop en total |
|
| Tornar amunt | |
 |
potyo
Antiguitat: 16 d'abril 2006 Llocs: 181 Ajudar: 10 Ubicació: Ada, Vajdaság
| 07 juliol 2006 17:57 ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s? | | |
|
| szlovak, aquestes connexions ja s'ha esmentat abans aquí: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=644867 # 644867
I la lògica de les senyals per a la sortida de determinats nivells: celebrar a restablir: RC0 = H, H = RC1, RC2 = L Vdd a MCLR ICSP: RC0 = H, L = RC1, RC2 = H VPP en MCLR: RC0 = L, H = RC1, RC2 = H MCLR a HiZ: RC0 = H, H = RC1, RC2 = H |
|
| Tornar amunt | |
 |
stuart83
Antiguitat: 18 de juliol 2006 Posts: 1
| 19 juliol 2006 22:49 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: max3378 max3378 esquema de programació 3.3V esquema warp13 mclr pic pic 3,3 programació pic16f amb 3.3V objectiu vdd max3378 5v a 13V |
|
| Hola nois, Em vaig trobar amb un problema similar, una mica de temps en un projecte universal. Jo estava usant un programador i WARP13 necessaris per a programar un PIC a 3.3V pel que em va trucar fins a bord d'un adaptador entre el programador i el sistema de destinació. He utilitzat un MAX3378, que bàsicament és un tri-bi-direccional statable nivell traductor. Penso que en dues voltatges de subministrament que es van traduir i bi-direccional entre els dos. He afegit un interruptor per seleccionar entre 13V (a partir de la WARP13) i el Vdd per anar a la patilla MCLR de la meta PIC. Això podria canviar molt probablement ser fàcilment aplicat per via electrònica. El warp13 només subministra el VPP 13V, mentre que la programació, i s'eliminen quan acabi (o conjunt a 5V - No puc recordar ara - vaig a comprovar si pot trobar el programador), per la qual cosa aquesta tensió s'utilitza per portar el MAX3378 de tres estats durant la programació - Això vol dir, quan es va acabar la programació, al sistema de destí podria córrer feliçment sense desconnectar el programador. Vostè probablement pot rebre el MAX3378 com una mostra gratis de Maxim. Nota - Tinc que això funcioni bé per a uns pocs i petits PIC16F fitxes 18F, però per alguna raó que no funcionar bé per a un PIC18F8720 (80 pins TQFP jobbie) - Jo mai descobrir per què?!? De totes maneres - Heres l'esquema - no sé si us ajudarà o inspirar una millora - Espero que sí! [/ Img]
Creat després de 7 minuts:
Whoops - no adjuntar l'esquema És d'esperar que va treballar aquest moment!
|
|
| Tornar amunt | |
 |
Alan69
Antiguitat: 01 d'abril 2005 Llocs: 79 Ajudar a: 4
| 20 de juliol 2006 0:29 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | |
|
| | Gobol va escriure: | LVC es pot utilitzar per convertir els nivells de 5V a 3.3V, (però com fer front a les dades transmittion adreça ...) potser usant simples transistors i 3.3V zeners faria el truc ... ?
|
Només ha d'utilitzar un divisor de tensió, amb només un parell d'E / S és fàcil.
5V i / o -- -- 3.3V ---- 330 i / o | 660 | terra
LOL, per descomptat, el no el que fins als espais desordenats. La menor resistència es connecta al signe .
A partir d'5V el divisor d'3.3 dóna l'altra cara. A l'entrada de 5V veu encara com un 3.3V alta, la sortida 3.3V només té la resistència de 660 extra a terra. Utilitzeu 2 330 ohms per al 660 ..
Pot necessitar el doble o el triple d'aquests valors, etc potència inferior i / o agulles ..
Això és tot 3.3V a 5V la interfície la majoria de les coses realment necessita. Després d'uns agulles, encara que segueix sent el CI té sentit .. |
|
| Tornar amunt | |
 |
szlovak
| 21 de juliol 2006 7:19 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | |
|
| [quote = "Alan69"] | Gobol va escriure: |
5V i / o -- -- 3.3V ---- 330 i / o | 660 | terra
LOL, per descomptat, el no el que fins als espais desordenats. La menor resistència es connecta al signe .
A partir d'5V el divisor d'3.3 dóna l'altra cara. A l'entrada de 5V veu encara com un 3.3V alta, la sortida 3.3V només té la resistència de 660 extra a terra. Utilitzeu 2 330 ohms per al 660 ..
Pot necessitar el doble o el triple d'aquests valors, etc potència inferior i / o agulles ..
Això és tot 3.3V a 5V la interfície la majoria de les coses realment necessita. Després d'uns agulles, encara que segueix sent el CI té sentit .. |
no és tan fàcil. PORTC a 16F877 (A) es va desencadenar Schmitt, i no veure res per sota de 3.58V. |
|
| Tornar amunt | |
 |
erudit
| 21 juliol 2006 10:41 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | |
|
| Hola szlovak No crec Alan69 ha intentat seva pròpia suggeriment.
Full de Dades de la 877A donar 0.3Vdd i 0.8Vdd com Schmitt Vdd per a tots els nivells.
Una de Vdd = 5v>> 1V5 i 4v0 els nivells d'entrada.
Alan96, com svlovak diu - que no funcionarà.
Quant ... Erudito |
|
| Tornar amunt | |
 |
Alan69
| 22 de juliol 2006 2:21 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: ICD 2 3.3V |
|
| | erudit va escriure: | Hola szlovak No crec Alan69 ha intentat seva pròpia suggeriment.
|
El ús tot el temps, però el curs normal dels insums no Schmitt gallet.
Jo no ús PIC24, però suposant que les entrades són massa Schmitt gallet, voldria tractar a caure CIE 4.1V i només la inserció de resistències en sèrie de les línies. 4 *. 8 = 3,28, ia l'inrevés 5 *. 8 = 4, per la qual cosa hauria de ser capaç de parlar amb tant 3.3V i 5V objectius sense canviar, que les resistències i díodes d'entrada de tenir cura dels altres. CIE té el dret i les metes davant meu, vaig a intentar que en tan sols una mica i assegurar-se que està bé, podria ser útil, i gairebé sense parts .. |
|
| Tornar amunt | |
 |
erudit
| 22 juliol 2006 13:02 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3.3V programació 3.3V fotografies coix pic24 icd2 3v ICD 2 3.3V icd2 3,3 volts vdd 3.3V icd2 |
|
| | Alan69 va escriure: | | erudit va escriure: | Hola szlovak No crec Alan69 ha intentat seva pròpia suggeriment.
|
Jo no ús PIC24, però suposant que les entrades són massa Schmitt gallet, voldria tractar a caure CIE 4.1V i només la inserció de resistències en sèrie de les línies. 4 *. 8 = 3,28, ia l'inrevés 5 *. 8 = 4, per la qual cosa hauria de ser capaç de parlar amb tant 3.3V i 5V objectius sense canviar, que les resistències i díodes d'entrada de tenir cura dels altres. CIE té el dret i les metes davant meu, vaig a intentar que en tan sols una mica i assegurar-se que està bé, podria ser útil, i gairebé sense parts .. |
Hola Alan96 Sí un bon gir de la frase ... després que va treure.
tried it on 3v3 devices - re: thread name. Així que tenia raó - que no han provat els dispositius de 3v3 - re: fil nom. an acceptable design. Haver de canviar els valors de resistència de cada Vdd NO és un disseny acceptable.
Com vostè no té un dispositiu PIC24 - tractar amb l'exterior 877A potència en 3v3 o fins i tot anar a 2v0 - encara dins de les especificacions de programació. ICD2 pot fer tot de sèrie en tots els països insulars del Pacífic voltatges.
9 res 6 = 36 forats transeuropees = alt cost de producció grans possibilitats d'error.
Quant ... Erudito |
|
| Tornar amunt | |
 |
Alan69
| 22 juliol 2006 14:55 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3.3V programació 3.3V fotografies icd2 3v ICD 2 3.3V icd2 3,3 volts icd2 amortiment vdd 3.3V icd2 |
|
| | erudit va escriure: | | Alan69 va escriure: | | erudit va escriure: | Hola szlovak No crec Alan69 ha intentat seva pròpia suggeriment.
|
Hola Alan96 tried it on 3v3 devices - re: thread name. Així que tenia raó - que no han provat els dispositius de 3v3 - re: fil nom. an acceptable design. Haver de canviar els valors de resistència de cada Vdd NO és un disseny acceptable.
Com vostè no té un dispositiu PIC24 - tractar amb l'exterior 877A potència en 3v3 o fins i tot anar a 2v0 - encara dins de les especificacions de programació. ICD2 pot fer tot de sèrie en tots els països insulars del Pacífic voltatges.
9 res 6 = 36 forats transeuropees = alt cost de producció grans possibilitats d'error.
Quant ... Erudito |
Pullups potser necessitin baixar d'un valor estimat de disseny de major velocitat no s'indiquen a continuació, res d'haver de canviar per a cada Vdd. Aquests són només pullups, que el circuit d'interfície 3V i 5V i 10V i 3V sense canviar les resistències.
Una vegada més, només les proves necessàries per assegurar-se que no esperava ICD2 "no alt" quan no es condueix. Passa les dades bé. He intentat el pas de dades a través d'ell, i no ICD2 multa. Ell pot gestionar 5V-5V o 3V-5V que ja es coneix des de l'article anterior i les proves. Que acabo de fer una prova ràpida per posar a prova el que era necessari provar, redundant informació no figura en l'ordre del dia. És clar des del circuit que farem sobre qualsevol cosa, a vegades una rosa és una rosa.
Brillantment simples com circuit que va de la mà i treu algunes de les altres parts en el ICD2, i sense necessitat de xips de esmorteïment per a la construcció de qualsevol de les parts. Tinc dues còpies, en dues plaques diferents, i és gairebé nul la possibilitat d'un error, He de entendre que no van intervenir en la seva construcció abans de decidir que era massa .. Forats són lliures on comprar els PCB, no tant per a 36, fins i tot si paga. No més forats per a un buffer de xips, no com és que molts més.
És absolutament massa bona ja que també fer més, ho vaig portar a terme. Vaig a fer-ho plenament i posar un disseny complet en els propers dies.
Alan |
|
| Tornar amunt | |
 |
erudit
| 26 juliol 2006 14:31 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | |
|
| | Alan69 va escriure: | | Una vegada més, només les proves necessàries per assegurar-se que ......... | Crec que la NASA pot haver dit això just abans de l'explosió!
| Alan69 va escriure: | | És clar des del circuit que farem sobre qualsevol cosa ......... | Curiós - alguna cosa? sona com la mecànica de precisió!
| Alan69 va escriure: | | Forats són lliures on comprar els PCB, no tant per a 36, fins i tot si paga. No més forats per a un buffer de xips, no com és que molts més | 100K x 36 forats productes - na no gaire .... NO! Un cost important de tota la producció de PCB és Hoyos - fet.
| Alan69 va escriure: | | He de entendre que no van intervenir en la seva construcció abans de decidir que era massa .. | He construït un utilitzant resistències i SMT - Et hauràs adonat que NO és necessari SMT forats.
Vostè és conscient que, òbviament, no garanteixen MChip xips programats fora de les seves especificacions.
Quant ... Erudito |
|
| Tornar amunt | |
 |
bcktang
Antiguitat: 21 de maig de 2006 Llocs: 5
| 26 juliol 2006 18:16 ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s? | | | Etiquetes: icd2 3.3V icd2 3v ICD 2 3.3V icd2 tampó icd2 amb amortiment icd2 clon 3.3V icd2 clon 3v |
|
| Hola a tots, Hi ha algú aquí modificats Lothar Stolz del CIE 2 (sèrie) per donar suport a 3.3V?
He vist tants ICD2, i estic començant a confondre, que treballa i que doesnt? o errors?
He construït Stolz del ICD2 clon, i requereixen 3.3V, només puc afegir buffer de sortida i les clavilles per a que funcioni, o he de programar el 877A amb un firmware? |
|
| Tornar amunt | |
 |
togarha
Antiguitat: 04 Sep 2006 Llocs: 69 Ajudar a: 1
| 05 Sep 2006 8:11 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3v esquema icd2 icd2 clon vermell icd2 clon 3v icd2 amb 3v objectiu 3v icd2 clon |
|
| Hola!
En primer lloc, felicitacions pel seu treball, crec que és un treball increïble per clonar ICD2. Tinc algunes preguntes (ho sento si no em pregunti amb sentit ...)
Potyo:
Estic veient els seus esquemes i tinc alguns dubtes:
- Vostè Connecteu el subministrament d'energia de 74HC4066 a VPP, però veient el full informatiu de 4066, el màxim admès és la font d'alimentació 10V, VPP i pot anar fins 13V, llavors tenim un petit problema, no?
- X4 és un pont per seleccionar què? Perquè veig que és objectiu central de la clavilla VPP, no? I l'altre, cal icd2 VPP (una directament i l'altra per 4066), llavors no entenc molt bé quina és la seva funció (ho sento per la meva pobra comprensió ...).
- Quin és el sentit de X2 i X3? I no és possible reduir aquest Jumpers per només una? Si sempre que un o altre, podem tenir una resistència de 15K en paral lel amb una altra resistència de 15K amb un pont, i després, quan el pont no està col locat, tenim resistència de 15K, i quan es col loca el pont hem 15K resistor en paral lel amb resistència de 15K, llavors 7k5 resistència. Pot ser és una idea tonta, perquè no sé el que és el significat d'aquesta resistència (no veig res en el full informatiu, es pot ometre aquesta part I), però si no és tan petit que pot reduir la resistència un pont. Pot ser que no pot col locar els ponts i la idea no és tan bo ...
- No hi ha cap limitació en la tolerància en qualsevol dels components (1% o bé amb el 5% -10%)?
Ho sento per totes les preguntes ...
Moltes gràcies
Records
togarha
PS: Perdó per la meva pobra Anglès |
|
| Tornar amunt | |
 |
mdelfede
Antiguitat: 29 de juliol 2006 Publicacions: 4
| 11 d'octubre 2006 1:00 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | |
|
| Crec que hauria de ser una solució econòmica i eficaç per a baixa tensió pic operació.

Canvi de nivell de 2.2-5 v objectiu d'Schmitt nivells d'activació (~ 4V) al programador es fa a través d'un buffer de col lector obert (en aquest cas un sol NL17SZ07 SMD, però pot ser qualsevol tensió lov col.lector obert de amortiguamiento). El buffer utilitzat veu un alt nivell de 2-2.2 volts, per la qual cosa és adequat per fotografies de baixa tensió, suposo fins a 2,5 c.
D'altra banda, la limitació de foltage de 5v programador per baixa tensió objectiu es fa amb 2 diodes en VPP-TGT i la 330R resistències, barat i segur.
He d'admetre que encara no hi havia temps per posar a prova tota la cosa, però ho faré en els propers dies.
Ciao
Max |
|
| Tornar amunt | |
 |
mdelfede
| 18 octubre 2006 11:20 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: programació 3.3V fotografies 7407 3.3V |
|
| Provat i que funciona amb 3,3 v fotografies. Per no crear DME, l'únic obert NL17SZ07 fuga de memòria intermèdia podria substituir amb algunes equivalent hexadecimal d'amortiment en PDIP paquet que es pot executar amb una baixa de voltatge de 5 V i tolera a la producció .... llàstima que no vaig trobar cap. Tots 7407 variant són només 5v o en SMD paquet. A 5V 7407 també podria ser utilitzat, si alimenta a partir de 5V i no objectiu de Vcc, essent compatible amb TTL, podria detectar les tensions al voltant de 2.5V com lògica "1", el que permet la programació de 3.3V fotografies; futur fotografies inferiors de tensió (potser 2.-5. v??) no funcionaria.
Ciao
Max |
|
| Tornar amunt | |
 |
potyo
| 18 octubre 2006 21:12 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | |
|
| Hola Si us plau, prova en 2V! L'original icd2 treballa amb objectius 2V. |
|
| Tornar amunt | |
 |
mdelfede
| 19 octubre 2006 11:21 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 amb tampó d'amortiment icd2 |
|
| | potyo va escriure: | Hola Si us plau, prova en 2V! L'original icd2 treballa amb objectius 2V. |
Bé, no tinc 2v fotografies, però la amortiment NL17SZ07 funciona a 1.65vy, per la qual cosa hauria d'haver cap problema. L'únic problema és que ve en el paquet només DME i no sé tot de baix voltatge de col lector obert d'amortiment en paquet DIP.
Si utilitzeu una entrada compatibles 5V TTL d'amortiment (74HCT07?), És lògic sentidos'1 'només 2,2 a 2,5 volts, que pot ser utilitzat només amb fotografies a partir d'aproximadament 2,8-3 V.
Crec que l'única solució viable per tal que a través de forats seria substituir el buffer 2-amb un transistor discret equivalent, o, potser millor, utilitzar un sol op-amplificador de voltatge, o fins i tot millors, una petita comparació amb histèresi. Que permeti la programació sub-1V.
Què cal fer per que la meva solució és barata i fàcil de separar les 2 línies d'E / S d'16F877A xip i amortiment a l'entrada d'un sol. Que evita l'ús de tres memòria temporal estat per seleccionar les dades de direcció.
Vaig fer la UP a nivell de traducció amb NL17SZ07, però pot ser reemplaçat per algun altre mitjà. El baix nivell de traducció es realitza per resistències i díodes de retallada, més barat que el que em és impossible 
Ciao
Max |
|
| Tornar amunt | |
 |
Teske
Antiguitat: 02 de febrer 2007 Llocs: 8 Ajudar a: 1
| 02 de febrer 2007 23:16 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: tensió en mclr 3v3 |
|
| Hola! El meu primer post aquí:). De totes maneres, per fixar 3v3 simple problema i utilitzats nivell traductor de dues transistors NPN (i utilitzat alguns 2N3904) i quatre resistores 10k - descripció esquemàtica i és aquí http://www.edn.com/archives/1996/110796/23DI_02. htm
Funciona, he usat un bidireccional per PGD i un "mitjà" traductor per PGC i MCLR. Pel que me costo quatre transistors NPN i vuit 10k resistències. El resultat? Funciona, prova amb pic 24 hores, i perquè la tensió d'utilització de pic i secundaris de nivell inferior es pot utilitzar per programar 5v i 3v3 fotografies sense canviar res. No crec que vostè pot aconseguir més barat que qualsevol present. Probabily i la majoria de nosaltres allready tenen tots els components a casa. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Teske
Antiguitat: 02 de febrer 2007 Llocs: 8 Ajudar a: 1
| 11 de març 2007 13:30 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3v icd2 programador obtenir energia de icd2 objectiu vdd VPP 3v tensió en mclr 3v3 |
|
| Bé, el que cal fer per programar dispositius 3v3 o inferior.
- Fer un traductor de nivell de voltatge al dispositiu programador tensió. Bidireccional per PGD i PGC (raó de PGC - desmuntatge de fet alguns 877A codi i trobar BTFSC PORTC, 3 línies - s'assembla en alguns casos proves ICD2 PGC línia per veure el seu estat - la meva conjectura és que la comprovació per veure si la línia s'eleva ràpidament suficient)
- Programador de manera que el cable de sortida de l'etapa de potència es posi bord. Així ha MCLR nivells 0, objectiu Vdd i VPP mòdul.
- ICD2 no es connecta a 13V objectiu, si la destinació no admet 13V al MCLR. Pel que no cal preocupar-se de que ICD2 fregir el xip. |
|
| Tornar amunt | |
 |
ADRENALIN2003
Antiguitat: 16 de gener 2007 Llocs: 23
| 20 de maig 2007 16:56 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3v icd2 clon 3v 3v icd2 clon icd2 3v3 pic |
|
| Ok podem Summa tot això? Pot algú enllaç al post original de SCH ICD2, clonar i que pot treballar amb tots (3v3) dispositius PIC?
Vull tractar de construir un d'aquests i seria fantàstic si algú fer això per favor.
Salutacions! |
|
| Tornar amunt | |
 |
potyo
| 21 de maig 2007 0:06 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: icd2 3v icd2 clon 3v icd2 amb 3v objectiu 3v icd2 clon icd2 3v3 pic |
|
| | ADRENALIN2003 va escriure: | | Ok podem Summa tot això? Pot algú enllaç al post original de SCH ICD2, clonar i que pot treballar amb tots (3v3) dispositius PIC? | El pots trobar en aquest tema: ftopic161641.html |
|
| Tornar amunt | |
 |
nicolas888
Antiguitat: 10 maig 2007 Posts: 1
| 09 juliol 2007 19:19 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: programador icd2 esquema esquema icd2 potyo2 esquema icd2 i 24 hores |
|
| Hola.
Gràcies per tota la informació sobre aquest forum.It 's tan bo
Jo no sóc un expert en ICD2 així que si us plau siguin tolerants.
Acabo de fer una potyo2 ICD2 programador. Encara estoy'24H confondre sobre la forma de programació i de la majoria del que és bo o no.
La meva programador funciona molt bé amb tots els 8bits controlador (és fàcil) Es treballa bé amb la sèrie 24 hores.
Jo no ús l'olla digital (encara no sé per què ho necessitem). Pot vostè dir per què és necessària?
Jo no ús el nivell de transistor perquè tinc 74HCT125 i 74HCT126 (error en el diagrama). És l'adequat portes?
Jo no ús el MCLR desactivar funció. (No sé per què això?)
Jo ús l'única part amb la bandera blava (bandera vermella no està equipat).
La meva VPP sembla ALT per al 24H. Què pensa d'això?
És veure algú somethink manca en l'esquema?
Gràcies.
|
|
| Tornar amunt | |
 |
Segòvia
Antiguitat: 07 d'octubre 2007 Publicacions: 4
| 24 de gener 2008 19:16 ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s? | | | Etiquetes: 74lvc1t45 |
|
| Hola nois Tinc un ICD2 original, i em va semblar que 74LVC1T45 utilitzat per traduir la lògica nivell. Tinc prova per oscilógrafo i va trobar que funciona perfecte! Vostès poden buscar a la full informatiu de 74LVC1T45 per a més informació. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Freddie Chopin
Antiguitat: 08 de desembre 2007 Llocs: 103 Ajudat: 6 Lloc: Polònia / Breslau
| 24 de gener 2008 21:01 ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s? | | | Etiquetes: programació pic 3.3V |
|
| HCT125 i HCT126 treball de la mateixa manera, així que per què molestar?
Després d'1 hora 42 minuts:
He intentat programació PIC16 amb potyo2. les tensions van ser donades per l'objectiu, i he intentat: 2.1V, 2.3V, 2.5V i 3.3V - absolytely cap problema en absolut, però el fet continua sent que hi ha un VDD de 2.5V en la línia quan no hi ha objectiu. de totes maneres no crec que és un problema. molt aviat vaig a provar potyo2 amb PIC24H [; - potser la setmana que ve.
0x41 0x56 0x45! |
|
| Tornar amunt | |
 |
IamnotJunk
Antiguitat: 29 de novembre 2007 Llocs: 39
| 26 de gener 2008 20:21 ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s? | | |
|
| | És possible? Clons més probable és que no té un regulador de tensió sortides. |
|
| Tornar amunt | |
 |
blueroomelectronics
Antiguitat: 17 Sep 2006 Posts: 1435 Ajudar: 78 Ubicació: Toronto, Canadà
| 26 de gener 2008 20:32 Re: ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s | | | Etiquetes: dsPICs una 3.3V |
|
| | IamnotJunk va escriure: | | És possible? Clons més probable és que no té un regulador de tensió sortides. |
És cert que augmenta el cost i complexitat. Els clons estan destinades a usuaris domèstics, estudiants i aficionats. La majoria dels usuaris PIC mai abandonar l'8bit fitxes de totes maneres. Si vostè necessita de gamma alta hi ha 5V dsPICs, igual que el dsPIC30Fxxxx. El 24 septies i 33F són els xips de 3.3V però no dirigit als nouvinguts. |
|
| Tornar amunt | |
 |
JunkMe
Antiguitat: 27 de gener 2008 Llocs: 20 Ubicació: New Bedford, MA
| 27 de gener 2008 1:23 ICD2 USB clon - com aconseguir que funcioni amb 3.3V PIC24s? | | |
|
| | JDM és bon programa |
|
| Tornar amunt | |
 |