Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

La construcció de la PICKit2 a partir de zero

Anar a pàgina 1, 2 Següent
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Microcontroladors -> Construcció de la PICKit2 a partir de zero
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
KamalS

Antiguitat: 14 de febrer 2006
Llocs: 39
Ajudar a: 5

Post 08 juny 2006 18:09 La construcció de la PICKit2 des de zero

Microxip ofereix l'esquema aquí:

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en023805
Del que tinc entès, el microprogramari també disponible aquí.

Per tant, abans de crear jo mateix, m'agradaria saber si algú ha construït el PICKit2 a partir de zero sobre la base d'aquest disseny?

A més, hi ha un millor disseny en comparació amb el mateix però amb PICKit / PIC millor compatibilitat?

La raó whay demano és perquè he d'aclarir alguns dubtes des del esquemàtic.
Tornar amunt
View user's profile
namqn

Antiguitat: 19 de febrer 2006
Llocs: 172
Ajudar: 19

Post 08 juny 2006 19:03 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Hola,

Vostè pot trobar una gran quantitat d'informació sobre PICKit2 d'aquesta llista:
http://groups.google.com/group/pickit-devel
A més, la recerca de PICKit2 en el fòrum de Microchip USB.

Salut!,
Tornar amunt
View user's profile
togarha

Antiguitat: 04 Sep 2006
Llocs: 69
Ajudar a: 1

Post 05 Sep 2006 14:11 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Hola KamalS,

Ha construir el seu pickit2? Estic pensant construir la meva pròpia pickit i tinc algunes preguntes massa ...

records,

togarha
Tornar amunt
View user's profile
rkodaira

Antiguitat: 08 de juny 2004
Llocs: 332
Ajudar: 54
Ubicació: São Paulo - Brasil

Post 05 Sep 2006 18:55 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Jo només va construir el 18F2550 amb el firmware, el circuit oscil lador i la va portar ocupat (sense convertidor DC-DC i les etapes de commutació i memòries EEPROM). Jo no podia tenir el reconeixement del dispositiu USB al PC o pel PICKIT2 programari.

He intentat també amb el firmware des de:

http://www.voti.nl/pickit2faq/index.html

Però no tenia èxit, perquè no pot assignar un USB per al programador.
Tornar amunt
View user's profile
vsmGuy

Antiguitat: 26 de juny 2006
Llocs: 452
Ajudar: 23

Post 06 Sep 2006 2:37 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

És millor comprar PICKit2 d'Microxip com és una completa plataforma de desenvolupament, i no simplement un programador.

Si realment volem construir, intentar construir el ICD2, però comprar el PICKit2 - no és molt car.
Tornar amunt
View user's profile
Buriedcode

Antiguitat: 06 de maig 2004
Llocs: 327
Ajudar: 34
Localització: Londres

Post 06 Sep 2006 3:16 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

VSM tipus,

Suposo que la PICkit 2 programador (no el "complement a bord») pot programar tots els dispositius enumerats en el microxip lloc web? Thats m'adono del que diu, però jo no estava segur de si es tracta de part del programari de les coses. Si es pot programar tots els dispositius de la llista (la totalitat de "F" Crec sèrie) a través d'ICSP, vaig a escollir un, només es va trobar que Farnell per fer-ho amb 22GBP lliure 6-40 pins del PIC (gamma baixa són) llançats en gratis.

No està segur de si per obtenir o crear la meva, però al preu que estic obligat a fer-ho, quan era odinger en la construcció d'una investigació, vaig assumir totes les USB PIC programadors eren cares, no adonar-se que aquest va ser un cap de maleït barat.

Sobre un edifici des de zero. Microxip disposa de tots els arxius que vostè necessita, esquema, llista de peces, el microprogramari (per al 18F2550) USB PC conductor per la majoria de les plataformes de Windows i el programari de PC per a la programació. Vine> <aquesta estreta a ordenar parts quan vaig descobrir que la meva distribuïdor perquè realment es ven la meitat del preu de la meva llista de peces.

No vull segrestar el tema, així que si algú ha utilitzat el 'PICkit 2' en diferents PIC's, em aprecien un missatge privat sobre les seves experiències i exàmens.

Gràcies

BuriedCode.
Tornar amunt
View user's profile
togarha

Antiguitat: 04 Sep 2006
Llocs: 69
Ajudar a: 1

Post 07 Sep 2006 12:27 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Algú sap si existeix qualsevol possibilitat de canvi proposat pels transistors de microxip esquemes a anothers? No puc obtenir aquests transistors a la meva ciutat ...

Records

togarha
Tornar amunt
View user's profile
Buriedcode

Antiguitat: 06 de maig 2004
Llocs: 327
Ajudar: 34
Localització: Londres

Post 08 Sep 2006 18:34 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Hola

Cita:
Algú sap si existeix qualsevol possibilitat de canvi proposat pels transistors de microxip esquemes a anothers? No puc obtenir aquests transistors a la meva ciutat ...

Bé, veient l'esquema en el CD d'instal lació per a ell, que té 3 MOSFET i transistors bipolars 7. Tenint en compte que no ús / canviar grans quantitats de corrent (esmentada com a màxim 100 mA) I tihnk pot substituir gairebé tots els MOSFET, sempre i quan vostè aconsegueix la polarioty dret. Hi ha 2 N-MOSFET de canal, i 1 P-canal. AN N i P estan en el mateix xip a la PICkit2.

Pel que fa als transistors bipolars (les normals) són de 3 x 3094 (NPN) i del 4 x 3096 (PNP). La 3094 / 6 són els transistors de propòsit general, per la qual cosa gairebé qualsevol substitut pot ser utilitzat (BC108 / 9? 2N2222A?) De nou el mateix temps a mesura que tant el NPN i PNP l'

Bona sort,

BuriedCode.
Tornar amunt
View user's profile
cnc

Antiguitat: 10 Sep 2006
Publicacions: 2

Post 10 Sep 2006 14:14 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

ICD2 que un ésser millor?
Tornar amunt
View user's profile
Beowolf

Antiguitat: 19 de juny 2006
Llocs: 135
Ajudat: 7

Post 11 Sep 2006 19:33 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Es tracta d'un programador i un depurador, per tant, és millor!
A més, ja hi ha una versió aquí en aquest fòrum .. Tinc la intenció de construir-ne un en properes setmanes, així que es ...
Actualment estic utilitzant un préstec ICD2 ...

Principal qüestió que s'ha de preguntar és com vas a desenvolupar el seu projecte.

Jo en primer lloc considerar la peripherials que necessito, triar un PIC apropiat, fer un esquema amb ICSP endoll, escriure el codi, provar en el simulador, i si és necessari, a depurar amb la CIE.

El desenvolupament de les funcions dedicades per a la interfície cada Peripherial estalvia temps, ja que una vegada que el seu desenvolupament, que acaba d'aplicar en un projecte i que funciona ...
Tornar amunt
View user's profile
blueroomelectronics

Antiguitat: 17 Sep 2006
Publicacions: 1544
Ajudar: 86
Ubicació: Toronto, Canadà

Post 14 d'octubre 2006 5:15 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

El PICKIT 2 com a versió de firmware 2 només depura un PIC (el PIC16F917). Un ICD2 pot depurar un programa i molt més insulars del Pacífic (qualsevol 16Fxxx amb depuració, 18Fxxx, dsPIC, etc)

USB al PICKIT2 és molt agradable.
Pel que fa a la ICD2 clons (els sense 18F4550) no són més ràpid o més lent que el de sèrie (RS232) versió. El 18F4550 i 16F877-20 de depuració (pas) de 10x més ràpid que la versió de sèrie (que corren en paral lel Master / slave mode). Si voleu depurar en un sol pas ràpid amb la manera de mantenir en sèrie no s'obren massa finestres rellotge.

Jo recomanaria el ICD2 en un PICKIT2.

Aquí trobaràs una breu FAQ sobre l'PICKIT2 http://www.voti.nl/pickit2faq/index_1.html
Tornar amunt
View user's profile
funnynypd

Antiguitat: 09 maig 2007
Llocs: 867
Ajudar: 21
Ubicació: EUA i Canadà

Post 25 Sep 2007 21:45 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Personalment, crec que el PICkit2 és molt millor que els ICD2 en facilitat d'ús.

Última edició per funnynypd el dia 04 octubre 2007 5:27, editat 2 cops en total
Tornar amunt
View user's profile
blueroomelectronics

Post 26 Sep 2007 1:52 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

funnynypd va escriure:
PICkit2 és molt millor que els ICD2.

Ha utilitzat una realitat? S'ha comparat a un ICD2?
Tornar amunt
View user's profile
gent

Antiguitat: 31 d'octubre 2006
Llocs: 183
Ajudar: 18
Ubicació: Guadalajara

Post 26 Sep 2007 2:01 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

funnynypd va escriure:
Aquest és el futur. No més ICD2 falli.

funnynypd va escriure:
PICkit2 és molt millor que els ICD2.

funnynypd va escriure:
El ICD2 és eliminar.

Vostè diu que degut a que vostè és el venedor Rolling Ulls

http://forum.sparkfun.com/search.php?search_author=funnynypd&sid=bf392c95a5f5d88f9ce11ae087fce3e4
http://www.mcubbs.com/bbs/forumdisplay.php?fid=52

Última edició per gent el 26-set-2007 6:59, editat 1 cop en total
Tornar amunt
View user's profile
narccizzo

Antiguitat: 20 de gener 2006
Llocs: 173
Ajudar a: 4
Ubicació: Pátzcuaro, Michoacán, MEXICO

Post 26 Sep 2007 5:30 Creant el PICKit2 des de zero

Potser la PICkit2 és més petit i més bonic que el ICD2, però hi ha una gran diferència entre la programació i la PROGRAMACIÓ debugging .

Si algú pot desenvolupar tots els seus programes sense l'ajuda de depuració, PICkit2 la multa, vaig a continuar usant fins ICD2 un PICkit 3 o 4 ve amb opció de depuració i, a continuació, anem a intentar fer el nostre propi.

Atentament, narccizzo
Tornar amunt
View user's profile
gent

Post 26 Sep 2007 6:38 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Que dir això, perquè ell ven el PCB, i per descomptat això no és cert.
160 USD vs 35 USD

I, per cert, aquí teniu una foto d'Edició especial ICD2, això és en el paquet pickit2.

Salutacions Camarada Razz

Tornar amunt
View user's profile
funnynypd

Post 29 Sep 2007 8:00 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Comprovar el microxip forum, hi ha molt debat sobre PICkit 2 i ICD2. També demanem Xiaofan, ell és l'expert i puc dir la veritat.

Web master microxip només enviar un missatge al fòrum sobre la capacitat de depuració des circuit de PICkit2 parell de dies.
togarha va escriure:

He de canviar el MMBT3904 amb MMBT2222 sense cap problema.
Pel que fa als MOSFET i díode, has de ser molt curosos, ja que afecten a la tensió d'un lot.
Beowolf va escriure:
Es tracta d'un programador i un depurador, per tant, és millor!

També ho fa PICkit2 (Si us plau, comproveu el nou alliberat MPLAB V7.62). I nova entrada Microxip fòrum.

Funcionalment són idèntics (PICkit2 té una mica més sobre la programació de la EEPROM, però es pot ignorar aquest microcontrolador com a usuari).

Disseny d'Arquitectura punt de vista, PICkit2 és més senzill i potent, ja que es destina des de fa molts anys més tard de l'ICD2, ni tan sols és necessari instal lar un controlador USB com ICD2 necessari.

I el més important: és molt més barat i no tenen ni l'intercanvi de suport microxip. Molt trist o plorar

Cita:

He utilitzat ambdós, Microxip també altres eines de desenvolupament del sopar car.
ICD2 està bé, no molt bé. PICkit2 és cada vegada millor i millor. Això ja hem vist de Microchip i actualitzacions de la web de correu. Pel que fa al futur d'ambdós instruments, ja veurem.

I la bellesa de PICKit2 és: el vostre maquinari de codi obert.
Pot algú dir quin és el veritable nou microxip ICD2 esquema és, i el que realment són? Els clons de treball, ningú pot dir que són 100% idèntiques? Especialment per a aquells 3.3V PIC18FJ parts? Això no ho sé.

Però amb l'ajuda i de font oberta, esquema de Microxip, els usuaris poden crear el seu propi PICkit2. Si alguna cosa va passar, l'usuari també pot depurar i rastrejar problemes utilitzant l'estàndard d'esquema i la solució de la qüestió. Per al principiant, i alguns dels usuaris, això pot ser important que no les enviï el Microxip i tornar a esperar a les substitucions.

Jo retorn de nou a molts ICD2 Microxip, l'últim canvi és la d'agost, durant força temps (el meu cap no vol pagar l'endemà o 2 dies de transport marítim), he de demanar prestat a una depuració de la universitat i el meu programa de programari en gairebé tota una setmana. Very Happy
Cita:

He fet servir tots dos. Jo no comparar. Enfront d'algú en el fòrum de Microchip. A la PICkit2 banda, existeix la funció de maquinari, fins i tot, que la pròpia Microxip noi encara no ho sap, o per que el que està dissenyat per.
rkodaira va escriure:
Jo només va construir el 18F2550 amb el firmware, el circuit oscil lador i la va portar ocupat (sense convertidor DC-DC i les etapes de commutació i memòries EEPROM). Jo no podia tenir el reconeixement del dispositiu USB al PC o pel PICKIT2 programari.
He intentat també amb el firmware des de:
http://www.voti.nl/pickit2faq/index.html
Però no tenia èxit, perquè no pot assignar un USB per al programador.

1 de tot, vostè no necessita un PC controlador. Aquesta és la bellesa de plug-and-play. Molt millor que ICD2.
2 ª, el MPLAB o PICKit2.4 té el firmware a la seva carpeta, trobar / demanar prestat un programa conjunt d'eines (com l'altre PICkit 2 o CIE 2) pot tornar a programar el chipset.

Última edició per funnynypd el dia 04 octubre 2007 5:43, editat 9 vegades en total
Tornar amunt
View user's profile
blueroomelectronics

Post 29 Sep 2007 15:26 La construcció de la PICKit2 des de zero

El PICKit2 i ICD2 penes funcionalment idèntics. El PICKit2 és un programador polit, però res més alt que recolza una sèrie de 18 PIC. 10F xips no són compatibles, ja sigui.

Llegir les notes de la versió en microxips lloc.
Tornar amunt
View user's profile
contagiouseddie

Antiguitat: 10 de maig de 2004
Llocs: 60
Ajudat: 3

Post 29 Sep 2007 16:59 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

PICKit2 va començar com a programador, quan es va presentar el 1er. Vaig recordar de la crema en el dia 1 d'ús. Però, en aquest moment hi ha una gran quantitat de dispositius que es poden programar i depurar, en execució en MPLAB dsPIC i encara que la sèrie PIC24 no ha estat capaç de ser depurat encara.

ICD2 LE normalment es venen en aquests seminari celebrat per Microchip. Em van oferir durant la seva MCU de 16 bits seminari en la venda de USD75, però mai compren, sinó que vaig fer una PICkit2. Però suposo PICkit2 comprar més barat a menys que es pot obtenir el PIC18F2550 lliure (si sap a què em refereixo, Somriure ).
Tornar amunt
View user's profile
funnynypd

Post 29 Sep 2007 19:29 La construcció de la PICKit2 des de zero

blueroomelectronics va escriure:
El PICKit2 i ICD2 penes funcionalment idèntics. El PICKit2 és un programador polit, però res més alt que recolza una sèrie de 18 PIC. 10F xips no són compatibles, ja sigui.
Llegir les notes de la versió en microxips lloc.

Fins i tot la Reial Microxip ICE no és compatible amb el xip de 10F. Pot sostenir que és un instrument extrem inferior de la ICD2 només per això?

Això es va decidir principalment per Microxip de màrqueting i enginyeria, que només podria influir una mica per correu "llista de desitjos".

Tecnologia de punt de vista, res és impossible.

En algun aspecte, no podem comparar la PICKit2 i ICD2 en la manera de comparar els motors de gasolina i dièsel.

Així mateix, l'usuari final farà la seva pròpia decisió, igual que hi ha persones que estan més a favor del motor dièsel, com els europeus.

Mireu si us plau el attachement.
La beta està MPLAB suport. Serà més pròxims.

Creat a partir de l'1 de minuts:

On és la meva foto? El lloc del sistema podria tenir un error.
No obstant això, vostè pot veure en aquest enllaç:

ftopic273740.html

Última edició per funnynypd el dia 04 octubre 2007 5:45, editat 4 vegades en total
Tornar amunt
View user's profile
gent

Post 30 Sep 2007 4:47 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

ICD2 són la millor opció si no el preu ni l'atenció
http://forum.microchip.com/tm.aspx?m=282776
Tornar amunt
View user's profile
blueroomelectronics

Post 30 Sep 2007 4:52 Creant el PICKit2 des de zero

Bé en la revisió de la quantitat d'estudiants que volen una base barat programador estic reunint un PICKit2 clon. 5V disseny bàsic només per mantenir el preu cap avall. També estic combinant amb el kit d'Firefly (16F88 tutor)
El PICKit2 fa un bon programador econòmica amb el suport de depuració. Encara que no tan potent com un ICD2 és molt senzill de fer i dóna suport a molts països insulars del Pacífic 16F i 18F.

PS em vaig equivocar, si utilitza el programari per PICKit2 (no MPLAB), pot programar els PICS 10F

Nou kit s'anomena Junebug
Tornar amunt
View user's profile
narccizzo

Antiguitat: 20 de gener 2006
Llocs: 173
Ajudar a: 4
Ubicació: Pátzcuaro, Michoacán, MEXICO

Post 30 Sep 2007 9:30 Creant el PICKit2 des de zero

Bé, veig que la nova versió també ha pickit2 depurador capacitats, la seva més barat (original, el clon ia casa les versions), també suporta 10 i 12 de la sèrie, fins i tot els records de sèrie com 24, 25 i millor de tots és de font oberta. I sembla que la versions de firmware estan creixent ràpidament Crec que el noi té raó. Sembla extremadament fàcil de construir que l'ICD2. Què et sembla?

Una salutació per al meu paisà de Jalisco.

narccizzo
Tornar amunt
View user's profile
blueroomelectronics

Post 30 Sep 2007 17:07 La construcció de la PICKit2 des de zero

Estic provant el disseny amb un mínim PICKit2 disseny, no EEPROMs, els transistors no abraçadora, no variable VDD.
Tornar amunt
View user's profile
funnynypd

Post 30 Sep 2007 17:13 La construcció de la PICKit2 des de zero

Com a dissenyador DIYer, pot fer el que vulguis fer i encara de treball dels serveis. Bon treball.
Hi ha un altre clon PICkit 2 sobre la producció ja amb DME disseny. Basiclly és un disseny de codi obert, qualsevol persona pot obtenir l'esquema d'aquest fòrum, modificar, canviar i gaudir-ne.

Comparar amb el disseny de Microhip (ambdós sense caixa), tant el suport d'alimentació externa.

PCB en brut i la plena components també estan disponibles aquí.
http://www.auelectronics.selfip.com/Hardware-CB0703.htm

Assemblea dibuix mostra aquí:

Totalment muntat producte amb garantia de temps de vida també estan disponibles:
http://www.auelectronics.selfip.com/System-PICkit2.htm

Última edició per funnynypd el 12 de novembre 2007 20:10, editat 13 vegades en total
Tornar amunt
View user's profile
funnynypd

Post 03 d'octubre 2007 2:32 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

PICkit 2 clon complet de components estan disponibles a:
http://www.auelectronics.selfip.com/Components.htm
Tornar amunt
View user's profile
funnynypd

Post 24 octubre 2007 18:03 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

narccizzo va escriure:
Bé, veig que la nova versió també ha pickit2 depurador capacitats, la seva més barat (original, el clon ia casa les versions), també suporta 10 i 12 de la sèrie, fins i tot els records de sèrie com 24, 25 i millor de tots és de font oberta. I sembla que la versions de firmware estan creixent ràpidament Crec que el noi té raó. Sembla extremadament fàcil de construir que l'ICD2. Què et sembla?

Una salutació per al meu paisà de Jalisco.

narccizzo

Estar d'acord.
Tornar amunt
View user's profile
funnynypd

Post 12 nov 2007 20:07 La construcció de la PICKit2 des de zero

Mida en comparació amb el ICD2 (ambdós amb l'apèndix).
Tornar amunt
View user's profile
rkodaira

Antiguitat: 08 de juny 2004
Llocs: 332
Ajudar: 54
Ubicació: São Paulo - Brasil

Post 12 novembre 2007 23:29 Re: Augment de la PICKit2 a partir de zero

Bé nois, que m'han animat a continuar amb els meus assaigs de bricolatge PICKIT2. Ara he aconseguit que el meu prototip (construït amb la placa 18F2550, vidre, etc) per a ser reconegut per el PC i el programari PICKIT2 i també pel MPLAB 8. Encara que jo no construir el eeproms (tinc el 24LC512) i l'interruptor de circuits de transistors, el convertidor DC-DC (12V) i va funcionar bé en el passat la prova. Necessito una mica de temps per dibuixar un traçat de PCB per al meu components (a través de tots els dip forat) components).

Obs: Tinc un ICD2LE per depurar, però la PICKIT2 de programari és més lleuger i fàcil d'utilitzar per a finalitats de la crema, per la qual cosa crec que worths a ser construït.
Tornar amunt
View user's profile
blueroomelectronics

Post 12 nov 2007 23:32 La construcció de la PICKit2 des de zero

El PK2 que gairebé un IC2 fer tot ho fa per al rang mitjà insulars del Pacífic. 10F, 12F, 16F i 18F
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Microcontroladors -> Construcció de la PICKit2 a partir de zero
Pàgina 1 de 2 Totes les hores són GMT 2 Hores
Anar a pàgina 1, 2 Següent

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema