| Autor | Missatge |
|---|
SISWANTO
Antiguitat: 14 de maig de 2001 Llocs: 108 Ubicació: Nirwana
| 31 de maig 2006 4:09 Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| Estimats tots, Et necessito suggeriments Vull utilitzar per construir aplicacions de comunicacions sèrie, port COM i mdb-Base de dades amb sistema operatiu Windows XP, que és un dels millors per a l'esmentada sol licitud compilador? Borland C Builder, Delphi, MS Visual C o què? FYI En realitat la meva experiència és tan incrustat / microcontrolador programador. i des que tinc ús de llenguatge C.
Siswanto |
|
| Tornar amunt | |
 |
jhonny_yang
Antiguitat: 08 de març 2002 Llocs: 140 Ajudar a: 1
| 31 de maig 2006 4:53 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| | SISWANTO va escriure: | Estimats tots, Et necessito suggeriments Vull utilitzar per construir aplicacions de comunicacions sèrie, port COM i mdb-Base de dades amb sistema operatiu Windows XP, que és un dels millors per a l'esmentada sol licitud compilador? Borland C Builder, Delphi, MS Visual C o què? FYI En realitat la meva experiència és tan incrustat / microcontrolador programador. i des que tinc ús de llenguatge C. Siswanto |
El més fàcil per als principiants és de Borland C o Delphi. Depenen del seu llenguatge bàsic. Potser Borland C Builder és més fàcil, però el C és molt complex, no com una incrustat.
MS-Visual C es tracta principalment de suport al món perquè el seu problema pot ser totes resoldre fàcilment. Tanmateix, Visual C és molt complex |
|
| Tornar amunt | |
 |
Google AdSense

| 31 de maig 2006 4:53 anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar amunt | |
 |
kavgoxin
Antiguitat: 17 Sep 2004 Llocs: 35 Ajudar a: 1
| 01 juny 2006 17:06 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| | Crec que VC també és una bona opció. ja que conté molt de biblioteca relacionats amb la comunicació. |
|
| Tornar amunt | |
 |
saeid5977
Antiguitat: 23 de maig de 2006 Llocs: 24 Ajudat: 2
| 05 de juny 2006 1:27 Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| hola port per a tots són els mateixos (si està usant mscommctrl ActiveX), però per PP VC és un complex pocs (cosí d'un objecte COM de programació ADO)
entre BC i Delphi, Delphi és millor en velocitat i altres coses són els mateixos. |
|
| Tornar amunt | |
 |
chiara
Antiguitat: 09 de juliol 2002 Llocs: 49 Ajudat: 3
| 05 de juny 2006 4:28 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| Delphi és millor en la velocitat de compilació C Builder no en l'execució de imatge binària.
En qualsevol cas, C Builder és una millor opció per a la interfície gràfica senzilla appplication, si vols fer un altre projecte després.
Normalment, C / C són els recursos més abundants a Internet.
bona sort |
|
| Tornar amunt | |
 |
SISWANTO
Antiguitat: 14 de maig de 2001 Llocs: 108 Ubicació: Nirwana
| 06 de juny 2006 3:08 Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| Hola responedors, Que tots els grans. Vaig a tractar de BC Builder. Per cert, al meu país (Indonèsia) de Delphi és més famosa que BC Builder, no sé per què. Bona sort per a tots vostès.
Siswanto |
|
| Tornar amunt | |
 |
jhonny_yang
Antiguitat: 08 de març 2002 Llocs: 140 Ajudar a: 1
| 06 de juny 2006 6:43 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| | SISWANTO va escriure: | Hola responedors, Que tots els grans. Vaig a tractar de BC Builder. Per cert, al meu país (Indonèsia) de Delphi és més famosa que BC Builder, no sé per què. Bona sort per a tots vostès.
Siswanto |
Estic Indonèsia persones. Gran part de les persones a Indonèsia abans de Turbo Pascal, com a molt per tal de Delphi és molt similar amb Pascal i C sobre tot el món tem que a Indonèsia.
Per obtenir més suport crec que s'ha de triar de Delphi. a tot el món Borland Delphi és més popular que Borland C Builder. Només una mica amb Borland C Builder (Component de la raó). |
|
| Tornar amunt | |
 |
farhantariq
Antiguitat: 13 de juny 2006 Llocs: 57 Ajudat: 2 Ubicació: Pakistan
| 20 juny 2006 19:50 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| | El Borland C compiller. |
|
| Tornar amunt | |
 |
memarian
Antiguitat: 11 d'agost 2004 Llocs: 178 Ajudar: 22
| 26 juny 2006 20:27 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| Estimat,
Estic usant Pascal fa molts anys, i ara i preffer Delphi. Per port sèrie
comunicació lliure hi ha molts components en la xarxa per als dos
Borland Delphi i Borland C Builder.
Base de dades per Delphi i C Builder és més fàcil.
Bona sort. |
|
| Tornar amunt | |
 |
hondacivic
Antiguitat: 11 de maig de 2006 Llocs: 51
| 26 juny 2006 20:32 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| | Si sou programador de Delphi crec que s'ha de fer, perquè per a la programació en Delphi com veig TurboPower Component és bo per you.It 's absolutament lliure de charge.You pot obtenir de http://sourgeforge.net (trobar "TurboPower"). bona sort |
|
| Tornar amunt | |
 |
mutevaggil
Antiguitat: 07 Sep 2006 Llocs: 61 Ajudar a: 1 Lloc: Istanbul-TURKIYE
| 11 octubre 2006 15:54 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| qualsevol altra idea?
DELPHI? Visual C ? Borland C ?
que un és el més adequat per a la interfície PUERTO, GUI, Processament de Senyals i microcontroladors projectes?
breument, que és el més adequat per a un home electrònic?
gràcies a advence. |
|
| Tornar amunt | |
 |
Prabhakar
Antiguitat: 24 de març 2004 Llocs: 32
| 14 d'octubre 2006 8:34 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| Anyday programació per als petits utilitiy i suggereixen Delphi.
Borland ara han alliberat versió gratuïta de la seva eina (TurboExplorer).
i amb la disponibilitat de components de qualitat, només ha de centrar-se en functionlity.
No busque més enllà de Delphi. |
|
| Tornar amunt | |
 |
mutevaggil
Antiguitat: 07 Sep 2006 Llocs: 61 Ajudar a: 1 Lloc: Istanbul-TURKIYE
| 09 novembre 2006 20:04 Re: Borland Delphi, C Builder o Visual C La millor? | | |
|
| Delphi al cap per ara.
i qualsevol altra idea? |
|
| Tornar amunt | |
 |