electrònica fòrum

Regles | Enviaments recents | RSS tema | Cercar | Registre | Entrar

CCT i la polarització circular

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> RF, microones, antenes i Òptica -> CCT i la polarització circular,
Autor Missatge
esojam

Antiguitat: 19 abril 2006
Missatges: 9
Ubicació: República Txeca

Post 12 maig 2006 11:09

Ludwig polarització

Hola. Tinc un problema. Necessito dissenyar un bloc dielèctric en una antena de botzina cònica de la polarització cercle. Jo ús CCT, però no sé com veure el resultat. Com puc veure al CCT si les obres polarizator? Relació axial ha de ser "1" per a la polarització circular, però només hi ha lloc a "negativa" els números. I altres quantitats que tenen a veure per resultat? La magnitud del camp elèctric a la sonda, la qual està orientada en l'eix X és d'uns 50 dB menor que a la sonda, que s'orienta en l'eix Y = pel que és bo i és veritat (TE11 mode bàsic) - és sense llosa dielèctric. Però amb el bloc dielèctric, la magnitud canviarà només una mica.
Així que, algú m'ajuda? Gràcies
Tornar al principi
abuantenna

Antiguitat: 14 novembre 2005
Va ajudar a: 1

Post 13 maig 2006 21:10

coordinació Farfield cst

Hola,

De fet, tinc discussions amb alguns nois d'aquí sobre el mateix assumpte fa dos month. No sé per què no puc trobar ara. De totes maneres, cal buscar a la seva mida dels resultats sobre el terreny en coordinació Ludwig 3 no el cartesià. Per descomptat, vostè ha de tenir la seva radiació en la direcció z, en cas contrari Ludwig 3 no donarà els resultats sentit.
A continuació, comproveu el camp de major potencial. Si és vertical, a continuació, la polarització és vertical, i viceversa. Per a la polarització circular, suposo que tindran el mateix els nivells de radiació en ambdues direccions.

Tinc pregunta per a vostè: Com puc comprovar la relació axial al CCT??
Deixa'm saber sobre el seu progrés, és important per a mi.

Records
Tornar al principi
esojam

Post 13 maig 2006 22:22

polarització circular en cSt

Hola,
Bé, no sóc jo, que està fent la simulació en el CCT. És la meva gran Idea col.lega. Per tant, no sé exactament com mostrar la relació axial Neutral . (No estic segur, però I'think hi ha un element de menú a la part esquerra de la finestra) - avançada membres ajudarà més.
Anem a continuar en el projecte el dilluns, així que anem veure els seus consells.
Gràcies
Tornar al principi
Google
AdSense
Google Adsense

Post 13 maig 2006 22:22

Anuncis

Tornar al principi
abuantenna

Post Maig 14, 2006 9:59

cst polarització circular

Hola,

Ho sento, vaig voler dir que com es pot decidir de relació axial de la polarització? Sé que està a la finestra de l'esquerra en la mesura dels resultats de camp. No ha indicat clarament el meu objectiu.

Llavors, com podem decidir si la polarització és horitzontal o vertical, o LHCP RHCP??
Podries donar-me pista o enllaç que explica això? Estic aprenent CCT mi mateix i sense un bon coneixement d'aquestes terminologies.

Records
Tornar al principi
esojam

Post 14 maig 2006 10:33

Ludwig Polarització

Hola,
Relació axial és l'expressió de la polarització líptica. AR = Emax / Emin, on Emax és el màxim. la intensitat del vector E. Per AR polarització lineal és infinit (Emin = 0). Si l'Emax està en el pla horitzontal, la polarització es diu horitzontal. De la mateixa manera per a la polarització vertical. Per AR polarització circular és 1 (Emax = Emin).

alguna cosa sobre el polaritzador: h ** p: / / www.atnf.csiro.au/observers/memos/AT39.3_106.pdf. Hi ha una explicació de la relació axial també.

Per tant, no entenc la pregunta correctament?
Tornar al principi
abuantenna

Post 14 maig 2006 23:13

Ludwig polarització

Sí, estic plenament comprendre ara el significat. Desitjo tot el millor. Deixa'm saber si us plau quan arribis al teu problema resolt.

Records
Tornar al principi
dch316

Antiguitat: 09 de junio 2005
Missatges: 49
Ajudat: 11
Lloc: Espanya

Post Maig 15, 2006 6:23

control d'CST polarització circular

Hola nois,
per a comprovar la polarització de l'antena circular que ha d'escollir les coordenades esfèriques. Quan aquesta opció està activada tres dibuixos són Sinopsis: RHCP, LHCP i Axial Ràtio Very Happy . Si l'antena està dissenyada per RHCP hauria d'haver un nivell molt baix de LHCP i viceversa. En cas d'escollir ludwig3 ha d'haver en l'àmbit de la igualtat vertical i horitzontal, com abuantenna va dir. Tingueu en compte que l'AG ha d'estar a prop de 0 dB en la direcció principal de la radiació, però seria disminuir (que és un mal efecte inevitable d'antenes de polarització circular) en totes les direccions.
Espero que això ajudi.
salutacions cordials
Tornar al principi
abuantenna

Post 15 maig 2006 12:00

cst relació axial

Hola nois,

Crec que vam tenir un debat abans de la mateixa matèria.
La meva pregunta és: Si es suposa que no sabem la polarització i ens agrada deixar CCT ens donen la resposta.
1-Anem a començar amb ludwig3 i comprovar, si tenim part horitzontal possible, així que tenim la polarització horitzontal, i viceversa.
2-Si tenim els components AmosT igual per a tots dos
3-Llavors, hem de passar a la coordinació esfèrica
Si la relació axial és 1, llavors tenim exactament la polarització circular. Per comprovar si és esquerra o dreta, podem fer que a partir d'LHCP i components de RHCP.

Tinc raó??
Tornar al principi
dch316

Antiguitat: 09 de junio 2005
Missatges: 49
Ajudat: 11
Lloc: Espanya

Post Maig 16, 2006 6:22

Re: CCT i la polarització circular

Benvolgut Abuantenna,
Vostè té raó, o almenys això és el que faria si tenia la intenció de conèixer la polarització d'una antena. Permetin-me recordar una vegada més que quan s'utilitza ludwig3 la polarització de l'antena ha d'estar alineada amb els eixos X o Y o (u, w utilitzant un conjunt d'eixos auxiliars)
salutacions cordials
Tornar al principi
esojam

Post 27 maig 2006 14:46

Hola a tots
Estic de tornada Somriure i es resol el meu problema.
Aquí està la solució:
Lloc sondes de com a mínim 2. Les dues sondes es col loquen en l'eix z = la direcció de la radiació principal i darrere de la llosa (hauria d'haver polarització circular aquí). Primera sonda (sonda 1) s'orienta en l'eix X - horitzontal, segona sonda (sonda 2) en l'eix Y = vertical. La clau és la posició de les sondes - ha d'estar en l'eix z.

No és TE11 dominant en la manera de guia d'ona. Sense la llosa, el camp E-mesurat per la sonda 1 (eix X) és proper a zero.
Si la placa es fa servir i té la longitud correcta, el valor de l'E-camp, mesurat per la sonda 1 és el mateix que el valor mesurat per la sonda 2. La diferència de fase és de 90 °.

Per descomptat, amb la llosa correcte en el resultat Farfield (ludwig3 coordinació), té el camp en la direcció vertical i horitzontal mateix valor. AR és a prop de 0 dB.

Gràcies per la seva ajuda.

-A les fotos, la sonda 1 és abans de la llosa i és eix orientat a la sonda 2 està darrere de la llosa (vertical). Sonda 4 està darrere de la llosa (horitzontal)

Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Tornar al principi
abuantenna

Post 29 maig 2006 15:29

Ok, molt bé.

Només una qüestió primitiva: Quan vostè posa les sondes. Com saber CCT per al càlcul dels camps en què les sondes?

Regars
Tornar al principi
Llopin

Antiguitat: 22 gener 2003
Ajudat: 2

Post 13 juny 2006 22:26

Hola nois,

una persona em dóna l'expressió que uneix Axial Ràtio i el nivell de polarització de la Creu?

En les meves notes, jo no el pot trobar més ..

Gràcies per endavant.

Llopin
Tornar al principi
Versió en àrab Versió búlgara Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió francesa Versió hindi Versió croat Versió indonèsia Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Versió noruega Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió russa Versió eslovaca Versió eslovena Versió sèrbia Versió sueca Versió en tagal Versió d'Ucraïna Versió en vietnamita Versió en xinès
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Fòrums de discussió -> RF, microones, antenes i Òptica -> CCT i la polarització circular,
Pàgina 1 de 1

subj

text

Totes les hores són GMT 1 Hora
Temes similars:
Polarització circular en CST (3)
Polarització circular - CST MWS (1)
Com simular la polarització circular en CST-MWS? (1)
polarització circular utilitzant la ranura de guia d'ona circular (1)
polarització circular i de doble? (6)
La cooperació i la polarització creuada d'una forma circular de l'antena de pegats (10)
polarització circular (2)
Què és la polarització circular (6)
ajudar a la polarització circular (5)
Ajuda'm CST - co-la polarització i el patró de creu polalization (3)

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Suport a nosaltres | | Mapa del lloc
RSS tema