Regles | Enviaments recents | tema RSS | Cerca | Registre | Iniciar sessió

Req: oscil loscopi Tektronix 2215A usuari / manual de servei

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Manuals de Servei, Demana, reparació Suggeriments -> Req: oscil loscopi Tektronix 2215A usuari / manual de servei
Versió en àrab Búlgar versió Versió en català Versió txeca Versió danesa Versió alemanya Versió grega Versió Anglès Versió en espanyol Versió finlandesa Versió en francès Versió Hindi Versió croat Indonesi versió Versió italiana Versió hebrea Versió en japonès Versió coreana Versió lituana Versió letona Versió neerlandesa Noruec versió Versió polonesa Versió en portuguès Versió romanesa Versió en rus Versió eslovaca Versió eslovena Serbi versió Versió Sueca Tagàlog versió Ucraïnès versió Versió Vietnamita Versió en xinès
Autor Missatge
nikifena

Antiguitat: 11 de desembre 2003
Llocs: 115
Ajudar a: 8
Ubicació: Bulgària

Post 14 des 2005 10:25 Req: oscil loscopi Tektronix 2215A usuari / manual de servei

Si us plau, si algú té aquest manual d'usuari o el manual de servei, si us plau em sen Somriure
el meu e-mail és nikifena (at) yahoo.com
Gràcies Wink
Tornar amunt
View user's profile
E-disseny

Antiguitat: 01 de juny 2002
Llocs: 913
Ajudar: 64

Post 15 desembre 2005 21:28 Re: Req: oscil loscopi Tektronix 2215A usuari / manual de servei

Fer una cerca aquí. http://www.tek.com/site/mn/mnfinder_search/
Si troba res, pot sol licitar un manual d'Tek. Si està en format PDF poden enviar per correu electrònic a vostè gratuïtament. Val la pena intentar

Aquests tipus venen barat http://pdf-manuals.com/
Tornar amunt
View user's profile
nikifena

Antiguitat: 11 de desembre 2003
Llocs: 115
Ajudar a: 8
Ubicació: Bulgària

Post 16 de desembre 2005 9:20 Re: Req: oscil loscopi Tektronix 2215A usuari / manual de servei

E-disseny el primer que faig és per la meva registre en el lloc de Tektronix. Em pregunten per el model i número de sèrie. Escric això, però les coses que diuen que el meu serial no és vàlid Molt trist o plorar
Li demano el suport local a través del correu electrònic aquí a Bulgària, però res encara Trist
Tornar amunt
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Índex Fòrum -> Manuals de Servei, Demana, reparació Suggeriments -> Req: oscil loscopi Tektronix 2215A usuari / manual de servei
Pàgina 1 de 1 Totes les hores són GMT 2 Hores

Abús | | Administrador | | Moderadors | | Ajuda | | Mapa del lloc
RSS tema