| Autor | Missatge |
|---|
phucdull
Antiguitat: 03 d'agost 2005 Publicacions: 17 Ubicació: Guantánamo
| 03 de agosto 2005 4:59 Com controlar mobles utilitzant el control remot de TV | | |
|
| Hola a tots! Ara vull el control d'alguns dispositius a casa meva utilitzant el control remot. Tinc un control remot de TV SAMSUNG, però no tinc el seu full de dades, així que no puc saber exactament què codi s'envia quan premeu una tecla. Si vostè té aquest full de dades, pls send me your link. Moltes gràcies
/ / Ho sento pel meu Anglès terrible |
|
| Tornar al principi | |
 |
flatulents
Antiguitat: 19 juliol 2002 Missatges: 4.875 Ajudat: 324 Ubicació: Terra Mitjana
| 03 de agosto 2005 5:56 Re: Com controlar els mobles utilitzant el control remot de TV | | |
|
| Vostè pot fer una recepció ANAR circuit i capturar el codi amb un abast d'emmagatzematge digital. Llavors vostè pot utilitzar el disseny del receptor IR en el seu receptor de control de mobles.
(Broma) Vols que el teu llit a tirar a terra en el matí? Hi ha mètodes menys dràstics rellotge d'alarma. |
|
| Tornar al principi | |
 |
phucdull
| 03 de agosto 2005 6:05 Re: Com controlar els mobles utilitzant el control remot de TV | | |
|
| Per descomptat, aquests dispositius es comuniquen a través del senyal d'infrarojos. Però ara em pregunto que a la sortida del receptor d'infrarojos, que es rep el codi?. Codi de Manchester o el mateix codi que la sortida del transmissor d'infrarojos?. Si aquests codis no són els mateixos, pls dir-me algun circuit per descodificar la sortida del receptor d'infrarojos
/ / Ho sento pel meu Anglès terrible |
|
| Tornar al principi | |
 |
flatulents
Antiguitat: 19 juliol 2002 Missatges: 4.875 Ajudat: 324 Ubicació: Terra Mitjana
| 03 de agosto 2005 16:31 Re: Com controlar els mobles utilitzant el control remot de TV | | |
|
| Vostè tindrà una ona de forma diferent per a cada botó de control està pressionat. Realment no importa el que són. Vostè haurà de construir un circuit que indica la diferència entre ells.
Com que és una seqüència curta, és probable que algun tipus de senyal de tipus UART. |
|
| Tornar al principi | |
 |
Google AdSense

| 03 de agosto 2005 16:31 Anuncis | | |
|
|
|
|
| Tornar al principi | |
 |
tanveerriaz
Antiguitat: 14 May 2001 Posts: 271 Ajudat: 6 Ubicació: Espanya
| 04 de agosto 2005 5:52 Com controlar mobles utilitzant el control remot de TV | | |
|
| webenic.enic.fr programari d'ús / ~ peralta / IR / Girder.htm mostrar el seu codi hexadecimal per cada tecla |
|
| Tornar al principi | |
 |
phucdull
| 04 de agosto 2005 6:03 Re: Com controlar els mobles utilitzant el control remot de TV | | |
|
| Yup! Moltes gràcies. He comprès el que vostè vol dir. Però si ús el receptor IR i el transmissor (els dos són fabricats per Samsung Corp), no haurà de fer un circuit que em digui el que es prem el botó?. Si és així, tot és simplement? |
|
| Tornar al principi | |
 |
Borbó
Antiguitat: 01 de enero 1970 Missatges: 1561 Ajudat: 117 Lloc: Eslovènia
| 04 de agosto 2005 6:09 Re: Com controlar els mobles utilitzant el control remot de TV | | |
|
| | TV receptor d'infrarojos a distància té microprocessador buildin per fer front a codis diferents. S'està especialment dissenyat per a aparells de televisió i jo no crec que sigui utilitzable per altres necessàries que hem de seguir. |
|
| Tornar al principi | |
 |